تازه های سایت

کد مطلب: 37252
19. فروردين 1398 - 16:41
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه نهاوند گفت: با وجود نامساعد بودن هوا و بارش‌های اخیر بیش از 15 هزار نفر اماکن متبرکه نهاوند را زیارت کردند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حجت‌ الاسلام فیض‌الله اسدپور اظهار کرد: امامزادگان نهاوند به عنوان قطب‌ فرهنگی در ایام نوروز مورد استقبال زائران قرار گرفت.

وی گفت: به طور متوسط روزانه بیش از 2 هزار نفر از اماکن متبرکه و امامزادگان نهاوند بازدید کرده که بقاع متبرکه شاهزاده محمد(ع) و امامزاده ابراهیم(ع) بیشترین زائران را داشته است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه نهاوند با اشاره به اجرای طرح آرامش بهاری در پنج امامزاده گفت: نوروز امسال طرح آرامش بهاری در پنج امامزاده شاخص نهاوند با هدف ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی و تعمیق باورهای دینی برگزار شد.

وی گفت: برای اجرای این طرح و ارائه خدمات فرهنگی و پاسخ به پرسش‌های مراجعین 6 نفر از مبلغان بومی و غیر بومی در اماکن مربوطه مستقر و برنامه‌هایی را اجرا کردند.

اسدپور از برپایی خیمه‌های معرفت در سه بقعه امامزاده محمد(ع)، امامزاده ابراهیم(ع) و امامزاده جعفر(ع) خبر داد و گفت: در تعطیلات نوروز «خیمه‌های معرفت» در سه امامزاده شاخص شهرستان برگزار شد که استقبال خوبی از آن به ویژه در بخش نوجوانان به عمل آمد.

وی با اشاره به بارش‌های اخیر و برودت هوا افزود: امسال بارش‌های اخیر و سردی هوا میزان بازدید از اماکن متبرکه را تحت تاثیر قرار داد و در مقایسه با سال گذشته کاهش پیدا کرد اما در عین حال در روزهایی که هوا مساعد بود مردم استقبال چشمگیری از این اماکن و زیارت قبور امامزاده‌ها داشتند./فارس

انتهای پیام/

دیدگاه شما