تازه های سایت

کد مطلب: 37237
16. فروردين 1398 - 20:34
پسر ۱۱ ساله‌ای در روستای شطزل بخش خزل نهاوند به خاطر سقوط در رودخانه جان خود را از دست داد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، مومنعلی دارابی رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوند با اعلام این خبر گفت: بر اساس اعلام درمانگاه شهر فیروزان نهاوند لحظاتی قبل کودکی 11 ساله به داخل سیلاب‌های اطراف روستای شطزل سقوط و فوت می‌کند.

وی اظهار داشت: این پسر در روستای شطزل بخش خزل به داخل رودخانه‌ای که به وسیله سیلاب‌ها به وجود آمده سقوط می‌کند که توسط اهالی از آب گرفته می‌شود و به درمانگاه منتقل می‌شود.

دارابی گفت: متاسفانه به علت گل و لای و آبی که داخل شش‌های این کودک وارد می‌شود تلاش پزشکان برای نجات وی موثر واقع نمی‌شود و فوت می‌کند که این اولین مورد فوتی سیلاب در نهاوند می‌باشد.

وی افزود: درمانگاه فیروزان به صورت شیفتی در ایام نوروز به خدمات رسانی به مردم پرداخته است لذا با توجه به حجم سیلاب‌های حاصل از بارندگی برف و باران از خانواده‌ها تقاضا داریم مواظب کودکان خود باشند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان نهاوند اظهار داشت: در اطراف بسیاری از روستا‌های بخش خزل و مرکزی حاصل از سیلاب‌ها حجم زیادی از آب گل آلود می‌باشد که موجب خفگی می‌شود لذا از همه خانواده‌ها در خواست داریم از رودخانه‌های فصلی فاصله بگیرند تا فرزندانشان قربانی سیلاب نشوند.

این در حالی است که از همان آغاز بارندگی‌های سیل‌آسا در همدان ستاد مدیریت بحران نسبت به قرار نگرفتن در کنار رودخانه‌ها و سدها به خاطر طغیان آنها هشدار داده بود.

در جریان بارندگی‌های اخیر به جز مورد فوت اخیر، 6 نفر در استان همدان جان خود را از دست دادند که به دلیل عدم توجه به هشدارهای ایمنی بوده است.

دیدگاه شما