تازه های سایت

کد مطلب: 37141
4. فروردين 1398 - 2:49
سپاه ناحیه نهاوند در اطلاعیه ای از همشهریان نهاوندی درخواست کرد کمک های خود را برای ارسال به مناطق سیل زده به پایگاه ها، حوزه ها و سپاه شهرستان تحویل دهند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، سپاه ناحیه نهاوند در اطلاعیه ای اعلام کرد: شهروندان نهاوندی کمکهای خود برای هموطنان سیل زده شمال کشور را به پایگاه ها، حوزه های بسیج و سپاه ناحیه نهاوند تحویل دهند.

در این اطلاعیه آمده: شهروندان محترم و نوعدوست نهاوند ضمن عرض تبریک به مناسبت حلول سال نو، با توجه به حجم بالای خسارتهای ناشی از سیل در استانهای شمالی و ضرورت امدادرسانی به هموطنان گرفتار در محاصر‌ه سیل و کسانی که در آغازین روزهای سال نو، خانه و کاشانه خود را از دست داده اند، تقاضا می‌شود در اقدام بشردوستانه کمک‌های خود را به پایگاه ها، حوزه ها و سپاه ناحیه نهاوند تحویل نمایید تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن به دست سیل زدگان عزیز برسد.

پیشاپیش از همه شما مردم همیشه در صحنه، انقلابی و جهادی شهرستان نهاوند کمال تشکر و سپاسگزاری را داریم.

اقلام مورد نیاز: چادر، مواد خوراکی و غذایی، پتو و لباس، کنسرو

آمادگی پایگاه ها و حوزه های بسیج سپاه ناحیه نهاوند برای جمع آوری کمکهای مردم

 سرهنگ حسن مرادی فرمانده سپاه ناحیه نهاوند نیز اعلام کرد: در راستای کمک به هم وطنان آسیب دیده در سیل اخیر استان های گلستان و مازندران کلیه حوزه های مقاومت بسیج شهرستان نهاوند برای جمع آوری کمکهای مردمی و ارسال در سریعترین زمان ممکن آماده هستند.

وی افزود: شماره حساب های 5151818086011 نزد بانک سپه به نام حوادث غیر مترقبه سازمان بسیج و 3810/35/11504545/1  نزد بانک انصار به نام سپاه استان جهت کمک به مردم سیل زده در اختیار همشهریان است.

 

دیدگاه شما