تازه های سایت

کد مطلب: 37124
3. فروردين 1398 - 11:52
فرمانده انتظامی نهاوند برای پیشگیری از سرقت در ایام تعطیلات نوروز هشدار‌هایی به شهروندان و مسافران داد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، سرهنگ شااحمد ساکی ضمن تبریک سال نو و عرض خیر مقدم مسافران نوروزی گفت: تمهیدات انتظامی لازم جهت برقراری آرامش خاطر مسافران نوروزی در این شهرستان اندیشیده شده است و پلیس برابر وظایف ذاتی خود با بکار گیری کلیه توان و امکانات برای تامین امنیت پایدار برای شهروندان و مسافران نورزی تلاش می کند.

سرهنگ ساکی گفت: رعایت برخی نکات ظریف، اما بسیار مهم می‌تواند بیشترین تاثیر را در ناکام گذاشتن مجرمان حرفه‌ای در سرقت‌ها داشته باشد.

وی بیان کرد: از تنها گذاشتن کودکان خود در خودروی پارک شده، خودداری کنید و همچنین به هنگام ترک خودرو وجوه و مدارک باارزش را در آن باقی نگذارند و هنگام باز کردن در اتومبیل یا صندوق عقب و تماس تلفنی از گذاشتن کیف روی زمین خودداری شود.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان نهاوند در مورد مسافرت‌های نوروزی شهروندان افزود: از قفل و بسته بودن همه در‌ها و پنجره‌ها قبل از ترک منزل مطمئن باشید و هنگام ترک منزل روی در ورودی هیچ یادداشتی نگذارید.

سرهنگ شااحمد ساکی افزود: در هنگام مسافرت از نگهداری وجوه نقد، طلا واشیاء قیمتی در منزل پرهیز و آن‌ها را به بانک یا بستگان بسپارید و همسایگان امین خود را در مورد برنامه تعطیلاتتان مطلع کنید.

سرهنگ ساکی با بیان این که مأموران پلیس به صورت شبانه روزی و بی وقفه برای تأمین امنیت جامعه و شهروندان تلاش میکنند، افزود: اطلاع رسانی به پلیس توسط مردم در تعطیلات نوروز امری بسیار مهم است و لازم است که هموطنان هر گونه موارد ناامنی، مشکوک و بروز مشکلات احتمالی سریعا با مرکز فوریت های پلیس (۱۱۰) تماس بگیرند و پیشنهادات و انتقادات خود را با شماره ۱۹۷ مطرح کنند.

دیدگاه شما