تازه های سایت

کد مطلب: 37096
28. اسفند 1397 - 8:48
مدیر موسسه خیریه آبشار عاطفه‌های نهاوند گفت: در آستانه عید نوروز با همت خیرین ۳۰۰سبد غذایی به همراه ۱۲۰ جفت کفش بین نیازمندان توزیع می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری  گرو، ام البنین شفیعی، مدیر موسسه خیریه آبشار عاطفه‌های نهاوند افزود: موسسه خیریه آبشار عاطفه‌های نهاوند بیش از یک سال است که در ایام مختلف و مناسبت‌های مهم سال مانند نوروز به نیازمندانی کمک می کند که زیرپوشش هیچ کدام از ارگان‌های حمایتی مانند کمیته امداد، بهزیستی و دیگر نهاد‌ها نیستند.

وی گفت: در آستانه عید نوروز با همت خیرین ۳۰۰سبد غذایی به همراه ۱۲۰ جفت کفش و ۲۰۰ تکه لباس به ارزش مادی بیش از ۲۲ میلیون تومان بین خانواده‌های نیازمند توزیع شد.

شفیعی افزود:موسسه خیریه آبشار عاطفه‌های نهاوند بیش از یک سال است که فعالیت خود را در امور خیریه و کمک به نیازمندان آغاز کرده است و تاکنون با همت و یاری خیرین موفق شده است ۱۰۰ خانوار با جمعیت ۲۴۳ نفر را تحت پوشش حمایت‌های خود قرار دهد.

وی بیان داشت: این افراد از طرف افراد نیکوکار و خیر به این موسسه معرفی شده اند و پس از تحقیق میدانی حمایت مادی معنوی و مالی از آن‌ها انجام می‌شود و در آستانه سال جدید نیز سبد غذایی شامل برنج، روغن شکر و قند، ماکارونی و یک بسته شیرینی تحویل آن‌ها می‌شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما