تازه های سایت

کد مطلب: 37090
27. اسفند 1397 - 7:51
فرمانده سپاه ناحیه نهاوند از اعزام ۱۳۵ دانشجوی بسیجی این شهرستان به مناطق عملیاتی جنوب کشور طی ایام نوروز ۹۸ خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گرو سرهنگ حسن مرادی با تأکید بر اینکه اردوی راهیان نور فرصتی است تا نسل‌های جدید نوجوان و جوان ایران اسلامی با روحیه جهاد و شهادت‌طلبی آشنا شوند، گفت: وجود روحیه شهادت‌طلبی و ایثار در جوانان نسل اول انقلاب موجب شد با دست‌خالی در مقابل استکبار جهانی بایستیم.

وی بابیان اینکه باید جوانان امروزی نیز با این روحیه و فلسفه آشنا شوند، گفت: اقتدار امروز کشور مرهون خون شهداست و نسبت به خون شهدا وظیفه‌داریم و باید از این اقتدار حراست کنیم که لازمه حفظ و حراست از این اقتدار آشنایی جوانان با اهداف والای شهدا است.

وی ادامه: در همین راستا از ابتدای سال جاری تاکنون ۶۷۵ نفر از بسیجیان شهرستان نهاوند در قالب اردوهای راهیان نور دانشجویی و دانش‌آموزی به مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور اعزام‌شده‌اند که از این تعداد ۵۰۰ نفر خواهر و ۱۷۵ نفر برادر بوده‌اند که در مقایسه با سال گذشته رشد نسبی داشته است.

مرادی تصریح کرد: در طول این اردوها برنامه‌های فرهنگی، هنری و تربیتی مختلفی ازجمله مسابقه تهیه عکس و فیلم کوتاه، خاطره‌نویسی و کتاب‌خوانی، برگزار شده است.

وی با تأکید بر لزوم مقابله همه‌جانبه با تهدیدات دشمن و تهاجم فرهنگی اضافه کرد: اردوهای راهیان نور و ظرفیت‌های این برنامه معنوی یکی از راه‌های مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن است.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند با اشاره به اینکه برگزاری و تقویت این اردوها ازنظر کمی و کیفی می‌تواند جوانان و نوجوانان کشور را با فلسفه شهادت آشنا و ارزش‌های جمهوری اسلامی ایران را به نسل‌های آینده منتقل کند، گفت: اجرای درست این برنامه می‌تواند توطئه‌های دشمنان را همچون پیش خنثی کند.

وی از اعزام ۱۳۵ دانشجوی بسیجی شهرستان نهاوند به مناطق عملیاتی جنوب کشور در ایام نوروز خبر داد و گفت: این دانشجویان از سوم تا پنجم فروردین ماه ۹۸ به مدت ۴ روز از مناطق عملیاتی جنوب کشور بازدید خواهند کرد.

دیدگاه شما