تازه های سایت

کد مطلب: 37088
27. اسفند 1397 - 7:45
رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوند خبر داد:
فعالیت ۴۲ پزشک متخصص و عمومی طی ایام نوروز در نهاوند
رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوند از فعالیت بیش از ۴۲ پزشک متخصص و عمومی طی ایام نوروز در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، مومنعلی دارابی با اشاره به اجرای طرح نوروزی شبکه بهداشت و درمان نهاوند از ۲۰ اسفندماه تا ۲۰ فروردین ماه گفت: در حال حاضر پرسنل بهداشت محیط شهرستان نهاوند در قالب ۷ اکیپ ۲ نفره بازرسی از مراکز تهیه و عرضه مواد خوراکی و رعایت بهداشت محیط و مواد غذایی را آغاز کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه این تیم‌های بازرسی متشکل از نمایندگان دامپزشکی، اداره صنعت و معدن و تعزیرات حکومتی است، گفت: در بحث تهیه مواد غذایی از تمامی رستوران‌ها و اغذیه‌فروشی‌ها به‌صورت جدی بازدید خواهد شد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوند بابیان اینکه در بحث درمان نیز هیچ نقطه‌ای از مراکز درمانی، داروخانه‌ها و آزمایشگاه‌ها خالی از خدمات نیست، گفت: در بحث داروخانه‌ها علاوه بر در نظر گرفتن ۳ داروخانه در شهرهای گیان، برزول و فیروزان یک داروخانه به‌صورت کشیک فعالیت خواهد داشت.

وی ادامه داد: در بحث آزمایشگاه‌های تشخیص طبی نیز علاوه بر ۳ آزمایشگاه بیمارستان‌های آیت‌الله علیمرادیان، شهید قدوسی و شهید حیدری یک آزمایشگاه به‌صورت کشیک دائم برای ارائه خدمت در نظر گرفته‌شده است.

دارابی با تأکید بر اینکه تمامی پرسنل شبکه بهداشت و درمان نهاوند آماده استقبال و خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی هستند، گفت: اورژانس بیمارستان‌های شهرستان نهاوند در ایام تعطیل با دو پزشک و دو پرستار اداره می‌شود که در این طرح تمامی پزشکان آنکال و کشیک نیز دیده شده‌اند.

وی با اشاره به آماده‌باش ۴۲ پزشک متخصص و عمومی در شهرستان نهاوند برای اجرای هرچه بهتر طرح نوروزی، گفت: در بحث اورژانس پیش بیمارستانی نیز ۶ پایگاه اورژانس شهرستان نهاوند با ۷ دستگاه آمبولانس وبا استعداد نیروی انسانی بیش از ۱۴ نفر آماده امدادرسانی به شهروندان در نقاط مختلف شهرستان هستند.

دیدگاه شما