تازه های سایت

کد مطلب: 37064
24. اسفند 1397 - 9:41
رئیس میراث فرهنگی نهاوند از آغاز اجرای طرح تاکسی توریست در آستانه نوروز ۹۸ در نهاوند خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، طرح تاکسی توریست و تاکسی کتاب پیش از ظهر پنجشنبه با حضور رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری و شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر نهاوند کلید خورد.

محسن جانجان بابیان اینکه هدف از اجرای این طرح معرفی اماکن گردشگری با ارائه راهنمایی از طرف رانندگان حمل‌ونقل شهری و نقشه گردشگری شهرستان است، گفت: در این راستا طی هماهنگی‌های صورت گرفته با شهرداری و شورای شهر نهاوند در ایام نوروز تعدادی از ناوگان حمل‌ونقل شهری نهاوند با بیلبورد مشخص در سطح شهر آماده ارائه خدمات به گردشگران و مسافران نوروزی هستند.

شهردار نهاوند نیز در این خصوص گفت: با توجه به بهره مندی نهاوند از اماکن گردشگری، تاریخی و فرهنگی و ضرورت شناساندن بیش‌ازپیش این دارایی‌ها به مردم؛ امروز و در آستانه سال نو طرح تاکسی توریست و تاکسی کتاب در نهاوند اجرا شد.

محمدحسین پورعنوان کرد: این طرح باهدف شناساندن مناطق تفریحی و گردشگری و افزایش سرانه مطالعه به همت اداره میراث فرهنگی و سازمان حمل‌ونقل عمومی شهرستان نهاوند اجرایی شده است.

وی بابیان اینکه در ابتدای آغاز این طرح بیش از ۱۰ تاکسی به کتب و نقشه‌های گردشگری به‌روز مجهز می‌شوند، گفت: آنچه در برنامه بلندمدت در نظر گرفته‌شده تجهیز بیش از ۱۰۰ دستگاه تاکسی به این خدمت است.

دیدگاه شما