تازه های سایت

کد مطلب: 37033
20. اسفند 1397 - 8:51
رئیس اتاق اصناف نهاوند خبر داد
معرفی 407 واحد صنفی متخلف به تعزیرات در نهاوند
رئیس اتاق اصناف نهاوند گفت: در طول ۹ ماه گذشته، ۴۰۷ واحد صنفی به علت گران‌فروشی، کم‌فروشی، تقلب و عدم درج قیمت به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حسین حسنی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: واحد بازرسی اتاق اصناف نهاوند با حضور دو مأمور فعال ‌شده و به ‌صورت مستمر در سطح شهرستان با تخلفات واحدهای صنفی برخورد می‌کند.

وی افزود: با توجه به ایام پایانی سال و خریدهای بیشتر مردم در این روزها، بازرسی‌ها به صورت محسوس و نامحسوس از اصناف نهاوند شدت بیشتری به خود خواهد گرفت.

رئیس اتاق اصناف نهاوند گفت: در طول ۹ ماه گذشته، ۴۰۷ واحد صنفی به علت گران‌فروشی، کم‌فروشی، تقلب و عدم درج قیمت به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

وی با بیان اینکه نقش مردم در گزارش موارد تخلف بسیار مهم است و در این ایام نیازمند همکاری مردم خواهیم بود، بیان کرد: مردم می‌توانند شکایت و گزارش‌های خود مبنی بر گران‌فروشی و کم‌فروشی، احتکار و موارد این‌چنینی را به شماره گویا ۱۲۴ و شماره ۳۳۱۴۳۷۰۵ اعلام کنند.

حسنی ادامه داد: واحد گشت و بازرسی اتاق اصناف نهاوند تا ۲۹ اسفند به همراه مأموران اداره صنعت و معدن و تجارت با تخلفات واحدهای صنفی به‌شدت برخورد می‌کند.

وی گفت: در ۹ ماه گذشته، ۲۸۶ پروانه کسب جدید صادر و ۱۴۲ پروانه کسب قدیمی تمدید شده است.

رئیس اتاق اصناف نهاوند با بیان اینکه عدم درج برچسب قیمت بر روی اجناس پیگرد قانونی دارد، تصریح کرد: مردم باید توجه کنند که با دستور و تأکید دادستان بر اساس ماده ۶۵ قانون نظام صنفی کشور، فروشندگان صنوف گوناگون موظف به درج قیمت بر روی کالا و یا نصب قیمت خدمات در محل کسب خود می‌باشند.

وی خاطرنشان کرد: همشهریان در صورت مشاهده تخلف در نصب نکردن برچسب قیمت کالا و استفاده نکردن از تابلو نرخ خدمات در محل کسب و حرفه و یا درج قیمت به‌نحوی‌که برای مراجعان قابل‌رؤیت نباشد، موارد را به اداره صنعت، معدن تجارت و اداره تعزیرات حکومتی گزارش دهند تا برخورد لازم با متخلفان صورت بگیرد.
انتهای پیام/

دیدگاه شما