تازه های سایت

کد مطلب: 36982
13. اسفند 1397 - 8:58
فرمانده انتظامی نهاوند از کشف 30 رأس دام فاقد مجوز دامپزشکی و قاچاق در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، سرهنگ شا احمد ساکی در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت: مأموران در حین کنترل محورهای مواصلاتی به یک دستگاه کامیون مشکوک و آن را متوقف می‌کنند که پس از بازرسی از خودرو متوجه وجود دام بدون مجوز دامپزشکی در این خودرو می‌شوند.

وی اظهار داشت: در بازرسی‌های صورت گرفته از این خودرو، 30 رأس گوسفند فاقد هرگونه مجوز بهداشتی و قاچاق کشف و متهم به مراجع قضایی معرفی شد.

فرمانده انتظامی نهاوند افزود: در این رابطه کامیون به همراه راننده جهت سیر مراحل قانونی به مقر انتظامی دلالت داده شد و برای متهم پرونده تشکیل و به دستگاه قضایی ارجاع داده شد.

وی عنوان کرد: ارزش محموله کشف‌شده بالغ‌بر 80 میلیون تومان برآورد شده است.

ساکی اظهار داشت: از مردم درخواست می‌شود در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک با پلیس 110 تماس بگیرند و هرگونه پیشنهاد و انتقاد نسبت عملکرد پلیس را به سامانه 197 اطلاع دهند.

وی همچنین گفت: مأموران در حین گشت زنی متوجه وجود یک دستگاه وانت دریکی از مناطق می‌شوند که تعدادی تابلوی راهنمایی و رانندگی و مقداری کابل برق سرقت شده در این خودرو وجود داشته است.

فرمانده انتظامی نهاوند افزود: در این رابطه خودرو توقیف و راننده خودرو نیز دستگیر و جهت انجام مراحل قانونی در اختیار دستگاه قضایی قرار گرفت.

انتهای پیام/

دیدگاه شما