تازه های سایت

کد مطلب: 36944
9. اسفند 1397 - 11:44
نماینده نهاوند در مجلس گفت: همه قوا در حدود مسؤولیت خود باید ورود کنند تا این منویات مقام معظم رهبری اجرایی و کشور بتواند با الگوسازی صحیح، انقلاب را به کشورهای دیگر صادر کند.

به گزارش پایگاه خبری گرو،

حسن بهرام‌نیا با بیان اینکه رستگاری کشور در عمل به منویات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب است، اظهار کرد: امروز برای اینکه ایران اسلامی به یک الگو در جهان برای کشورهای اسلامی و غیر اسلامی بدل شود علاوه بر مسائل اعتقای و سیاسی به یک اقتصاد پویا نیز نیازمند است.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری سیاست‌های اقتصاد مقاومتی را راه حل برطرف کردن مشکلات اقتصادی معرفی کردند، افزود: ما هنوز نتوانستیم در این مسیر به موفقیت کامل و مناسب دست یابیم و از ظرفیت‌ها و موهبت‌های الهی که خداوند به این کشور ارزانی داشته، به خوبی بهره‌ببریم.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مشکلات اقتصادی امروز واقعیت جامعه ما است، تصریح کرد: اگر از ابتدا بر اساس الگوی صحیح اقتصادی  پیش می‌رفتیم امروز در مقابل تکانه‌های اقتصادی با مشکل مواجه نمی‌شدیم.

وی با بیان اینکه باید اقتصاد کشور را باید بر اساس تولید کالاهای غیرنفتی و صادرات آنان باید قرار دهیم، ادامه داد: بنا بر فرمایش مقام معظم رهبری باید وابستگی به منابع نفتی را به شدت کاهش دهیم.

بهرام‌نیا با بیان اینکه باید از ظرفیت نیروی انسانی کشور نهایت استفاده را ببریم، خاطرنشان کرد: باید بستر لازم برای حضور جوانان و به منصه ظهور رساندن خلاقیت‌ها و استعدادهای آنان فراهم شود تا با اتکا به این نیروی عظیم بتوانیم از سد مشکلات عبور کنیم.

وی تأکید کرد: همه قوا در حدود مسؤولیت خود باید ورود کنند تا این منویات مقام معظم رهبری اجرایی و کشور بتواند با الگوسازی صحیح، انقلاب را به کشورهای دیگر صادر کند.

 

دیدگاه شما