تازه های سایت

کد مطلب: 36943
9. اسفند 1397 - 11:41
مدیر شبکه بهداشت و درمان نهاوند خبر داد
موفقیت‌آمیز بودن اولین عمل جراحی مغز و اعصاب در نهاوند
مدیر شبکه بهداشت و درمان نهاوند گفت: اولین عمل جراحی موفقیت‌آمیز توسط جراح مغز و اعصاب در بیمارستان شهید آیت الله قدوسی نهاوند انجام شد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، مومنعلی دارابی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار ما اظهار کرد: تلاش مجموعه بهداشت و درمان نهاوند خدمت به مردم در بخش‌های مختلف است و درصدد افزایش تعداد خدمات ارائه شده به مردم هستیم.

وی افزود: با بهره‌برداری از بیمارستان شهید قدوسی نهاوند خدمات بسیار خوبی به شهروندان ارائه می‌شود و با حضور جراح مغز و اعصاب و خرید تجهیزات از این پس اعمال جراحی مغز و اعصاب در این بیمارستان انجام می‌شود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان نهاوند گفت: در همین راستا امروز اولین جراحی دیسک کمر در بیمارستان شهید آیت‌الله قدوسی نهاوند با موفقیت انجام شد که کار بزرگی در عرصه پزشکی در شهرستان نهاوند است.

وی اظهار داشت: این عمل جراحی به مدت دو ساعت توسط دکتر جعفری، جراح مغز و اعصاب و تیم اتاق عمل بیمارستان شهید قدوسی انجام شد.

دارابی ادامه داد: این  عمل جراحی "لامینکتومی" بر روی جوانی 30 ساله که به علت "هرنی دیسک کمر" بستری شده بود با موفقیت انجام شد.

وی بیان کرد: این موفقیت با مساعدت مسؤولان استانی، شهرستانی و پرسنل پر تلاش بیمارستان شهید قدوسی نهاوند به دست آمده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان نهاوند خاطرنشان کرد: با تهیه تجهیزات و ست‌های جراحی مغز و اعصاب با هزینه‌ای بالغ بر حدود 6 میلیارد ریال از این پس می‌توان اعمال جراحی را در بیمارستان شهید قدوسی نهاوند انجام داد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما