تازه های سایت

کد مطلب: 36919
6. اسفند 1397 - 5:18
فرمانده انتظامی نهاوند گفت: ۵ نفر از عوامل حادثه ظهر روز یک شنبه ۵ اسفند بیمارستان علیمرادیان نهاوند دستگیر شدند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، شااحمد ساکی در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: ساعت ۱۳/۲۰ دقیقه ظهر یکشنبه جوان ۲۷ ساله که به همراه تعداد دیگری از بستگانش جهت ملاقات از مصدوم درگیری صبح یکی از روستاهای این شهر، در بیمارستان علیمرادیان نهاوند حضور یافته بود در درگیری که در اورژانس بیمارستان رخ داد، با چاقوی تنی چند از طرفین دعوی به قتل رسید.

وی گفت: با تلاش و عملیات ویژه پلیس نهاوند چند ساعت بعد از حادثه ظهر روز یک شنبه ۵ اسفند ماه بیمارستان علیمرادیان نهاوند که منجر به قتل جوان ۲۷ ساله شد،۵ نفر از عاملان این حادثه دستگیر شدند که ۲نفر عامل اصلی حادثه می باشند.

ساکی با بیان اینکه  اوضاع روستای محل درگیری نیز آرام و امنیت برقرار و همه مسائل در کنترل و اختیار پلیس است، افزود: تحقیقات تکمیلی با هماهنگی و دستور مقام قضایی در حال انجام است و نتیجه متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

ماجرا از این قرار است که به علت درگیری بین تعدادی از اهالی روستایی در نهاوند یک نفر مجروح و در بیمارستان علیمرادیان نهاوند بستری می شود، تعدادی از بستگان فرد مصدوم برای عیادت از بیمار در بیمارستان حاضر شده بودند که بین آنها درگیری رخ می دهد.

۵ نفر از این افراد پس از ورود به داخل اتاق فرد مصدوم، شروع به بگو مگو بین همدیگر می کنند که پس از کشاندن جوان ۲۷ ساله به اورژانس بیمارستان، درگیری لفظی به درگیری فیزیکی منجر می شود که در این بین جوان مورد اشاره توسط ۲ نفر از این افراد به قتل می رسد.

هم اکنون و با دستور بازپرس ویژه قتل، متهمین روانه زندان شدند و جسد مقتول نیز جهت تشخیص و اعلام علت اصلی مرگ، تحویل پزشکی قانونی شده است.

دیدگاه شما