تازه های سایت

کد مطلب: 36906
4. اسفند 1397 - 13:35
کارشناس اداره کل هواشناسی همدان گفت: سامانه بارشی از اواخر وقت امروز/ شنبه / از سمت جنوب غرب وارد استان می شود و به صورت ریزش برف در آسمان همدان اثر خود را می گذارد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، سید محسن موسوی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر اساس نقشه های ماهواره ای هواشناسی، آسمان استان در 24 ساعت آینده نیمه ابری همراه با افزایش ابر، وزش باد ملایم، بارش باران و ریزش برف در ارتفاعات پیش بینی می شود.

وی با بیان اینکه این سامانه موج ضعیفی دارد و تا اواخر فردا / یکشنبه / در استان فعال است ادامه داد: با خروج این سامانه از استان، روز دوشنبه جو هوا پایدار و آسمان بیشتر نقاط استان آفتابی پیش بینی می شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی همدان عنوان کرد: کمینه دمای هوای همدان در 24 ساعت گذشته 6 درجه سانتیگراد زیر صفر و بیشینه دمای این شهر هشت درجه سانتیگراد بالای صفر گزارش شده است.

موسوی افزود: نهاوند با 11 درجه سانتیگراد بالای صفر گرمترین و همدان، بهار و فامنین با هفت درجه سانتیگراد زیر صفر به عنوان سردترین شهرهای استان در 24 ساعت گذشته گزارش شده اند.

آب و هوای استان همدان در نتیجه وجود کوه های مرتفع، رودخانه ها و پستی و بلندی های زیاد به شدت متغیر است و زمستان های سرد، پر برف و باران و تابستان های معتدل دارد.

دیدگاه شما