تازه های سایت

کد مطلب: 36891
3. اسفند 1397 - 14:28
فرماندار نهاوند گفت: معمولا داروخانه‌های شهرستان نهاوند در ایام تعطیلات، تعطیل هستند و فقط یک الی دو داروخانه با امکانات کم فعال هستند که باید این مشکل مهم در ایام تعطیلات نوروز حل شود.

به گزارش پایگاه خبری گرو، مراد ناصری در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان نهاوند که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به نزدیک بودن ایام نوروز و افزایش تعداد مسافران و گردشگران در شهرستان، وجود متکدیان در سطح شهر نهاوند زینده نیست و چهره بدی دارد.

وی تصریح کرد: با توجه به این شرایط جمع‌آوری متکدیان از سطح شهر نهاوند باید به صورت ریشه‌ای حل شود.

فرماندار نهاوند افزود: باید امکانات و بستری فراهم کنیم که گردشگران در شهرستان اقامت داشته باشند و اقامت بیشتر گردشگران در شهرستان هنر ما را نشان می‌دهد.

ناصری عنوان کرد: میزان رضایتمندی مسافران و گردشگران برای ما بسیار مهم است از همین روی همه اعضای ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان باید تلاش کنند که شرایط مورد نیاز برای رفاه حال مسافران را در شهرستان فراهم کنند.

وی بیان کرد: محل‌های اسکان مسافران در شهرستان باید به طور کامل در دفترچه راهنمای گردشگری که توسط اداره میراث فرهنگی تهیه می‌شود، معرفی شود.

فرماندار نهاوند گفت: زیبا سازی هر چهار نقطه شهری شهرستان باید در اولیت کار ما قرار بگیرد و شهرداران هر چهار نقطه شهری شهرستان باید تا 25 اسفندماه کار زیبا سازی چهار شهر شهرستان را به پایان برساند.

ناصری تاکید کرد: متاسفانه ورودی‌های روستاهای شهرستان به محل انباشت زباله تبدیل شده‌اند از همین روی بخشداران و دهیاران شهرستان باید پای کار باشند و این وضعیت را ساماندهی کنند.

وی اظهار داشت: متاسفانه داروخانه‌های شهرستان نیز اکثرا در ایام تعطیلات، تعطیل هستند و فقط یک الی دو داروخانه با امکانات کم فعال هستند که باید این مشکل مهم در ایام تعطیلات نوروز حل شود.

فرماندار نهاوند تصریح کرد: در ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان همه مدیران شهرستان جزء اعضای اصلی هستند و باید شرح وظایف همه ادارات مشخص شود و روسای ادارات باید مرتب رصد کنند و اگر قرار است در ایام تعطیلات نوروز مرخصی بروند باید با هماهنگی فرمانداری باشد.

ناصری افزود: همه مدیران ادارات به نمایندگی از مردم شهرستان میزبان گردشگران و مسافران هستند و از همین روی باید همه دستگاه‌ها در شهرستان پای کار بیایند و کمک کنند که میزبان خوبی باشیم چون بحث آبروی شهرستان در میان است.

وی بیان کرد: ماندگاری و اقامت مسافران و گردشگران در شهرستان برای ما بسیار مهم است و به همین خاطر در ایام تعطیلات نوروز در ورودی هر چهار نقطه شهری شهرستان باید نمایشگاهی برگزار شود./تسنیم

انتهای پیام/

دیدگاه شما