تازه های سایت

کد مطلب: 36875
1. اسفند 1397 - 9:33
مسئول امور هنری و سینمایی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند گفت: به مناسبت فرا رسیدن میلاد پر خیر و برکت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز مادر ، جنگ بزرگ شادی با هدف ایجاد نشاط اجتماعی در بین عموم مردم و تشویق هنرمندان جوان, توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری گرو، امیر بحیرایی در گفت و گو با خبرنگاران گفت: این جنگ با اجرای کمدی هنرمندان برجسته حوزه نمایش ، اجرای موسیقی صحنه ای توسط هنرمندان صاحب نام ، شعبده بازی و مسابقه و اجرای استند آپ توسط هنرمندان برنامه لیمو ترش به روی صحنه خواهد رفت و با توجه به اینکه جنگ شادی یکی از پرمخاطب‌ترین برنامه‌های هنری است که در آن برنامه‌های متنوع و شادی به اجرا درمی‌آید تأثیر زیادی در افزایش روحیه افراد و ایجاد نشاط اجتماعی خواهد داشت .

وی تصریح کرد: به همین مناسبت و با اولویت دادن به آموزش نکات اخلاقی و مباحث پیشگیری از اعتیاد ، این بلای خانمان سوز ، هنرمندان نهاوندی جنگ شادی را در نهاوند  اجرا می‌کنند.

وی افزود: این برنامه شاد و متنوع از 4 اسفند ماه به مدت 4 روز صبح در 2 سانس 8 و 10 ویژه دانش آموزان و 2 سانس ویژه بعد از ظهر 3 و5 در محل تالار اندیشه مجتمع فرهنگی و هنری امام خمینی (ره) واقع در بلوار شهید بهشتی خیابان دانش روبروی خانه معلم  آماده استقبال از عموم مردم است .

بحیرایی با بیان اینکه فرا رسیدن این جشن عظیم و گرامیداشت روز مادر فرصتی مغتنم است برای در کنار هم بودن خانواده ها و شاد بودن آنها و  از آنجا که ایام اسفند ماه با آداب و رسوم و سنت‌های محلی همراه است، وظیفه خود می‌دانیم نقش خود را در پاسداشت این فرهنگ‌ها با برنامه‌های مناسب، شاد و مردم‌پسند ایفا کنیم.

وی خاطر نشان کرد: به منظورحمایت از این گروه های هنری با هماهنگی‌های انجام شده با اداره آموزش و پرورش نهاوند بلیط‌ های این جنگ به صورت نیم بها در اختیار مدارس قرار می گیرد.  همچنین کارکنان ادارات و نهادهای شهرستان ، اعضای بسیج ، خانواده های شهدا و ایثارگران و دانش جویان با ارائه کارت شناسایی از 40 در صد تخفیف این برنامه بهره مند خواهند شد .

بحیرایی در پایان از عموم مردم دعوت به عمل آورد با حضور خود و استفاده از این برنامه هم لحظات شاد و مفرحی برای خود و خانواده به وجود آورند و هم هنرمندان و حوزه هنر و فرهنگ شهرستان را مورد حمایت خود قرار دهند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما