تازه های سایت

کد مطلب: 36831
27. بهمن 1397 - 7:52
فرمانده سپاه نهاوند گفت: یادواره 6 شهید گروه انقلابی ابوذر نهاوند هم‌زمان با 30 بهمن سالروز شهادت این عزیزان با سخنرانی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در نهاوند برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری گرو، سرهنگ حسن مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت: امروز وظیفه همه ما زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدایی است که با رشادت و ایستادگی در مقابل ظلم ایستادند و مردانه به شهادت رسیدند.

وی افزود: شهدای گروه انقلابی ابوذر نهاوند ازجمله جوانانی بودند که با شجاعت در مقابل ظلم رژیم ستم‌شاهی ایستادند و در سال 52 به شهادت رسیدند.

فرمانده سپاه نهاوند افزود: در سال 52 شش جوان گروه انقلابی نهاوند با تشکیل گروهی بانام ابوذر به مبارزه علیه ظلم و ستم پرداختند و آزاد مردانه به شهادت رسیدند و امروز نیز وظیفه ما این است که این جوانان و منش و رفتار آن‌ها را هرچه بیشتر برای نسل جوان تبیین کنیم.

وی گفت: هدف از برگزاری یادواره‌های شهدا زنده نگه‌داشتن روحیه ایثار و شهادت در جامعه است، زیرا از این راه جوانان و نوجوانان ایثارگر پرورش خواهیم داد.

مرادی اظهار کرد: شهدا و ایثارگران باهدف کسب رضایت الهی و برای حفاظت از حکومت اسلامی قدم برداشتند و به مرتبه والای شهادت نائل آمدند بنابراین ما امروز بایستی بازنده نگه‌داشتن راه و هدف آن‌ها، جامعه اسلامی را حراست کنیم.

وی افزود: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یادواره 6 شهید گروه انقلابی ابوذر نهاوند هم‌زمان با 30 بهمن سالروز شهادت آن‌ها در شهرستان نهاوند برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه نهاوند گفت: همچنین یادواره شهدای دانش‌آموز و فرهنگی شهرستان نهاوند نیز به دلیل اینکه رهبر این گروه شهید حاج محمد طالبیان از شهدای فرهنگی بودند و این جوانان نیز دانش‌آموز بودند؛ هم‌زمان در این مراسم برگزار می‌شود.

 وی ادامه داد: این مراسم روز سه‌شنبه ۳۰ بهمن‌ماه ساعت ۹: ۳۰ صبح در محل سالن اجتماعات مصلا بزرگ نهاوند با حضور مردم شهیدپرور نهاوند و خانواده‌های شهدا برگزار می‌شود.

مرادی در پایان گفت: سخنران این مراسم دکتر علی آقامحمدی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام خواهد بود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما