تازه های سایت

کد مطلب: 36805
24. بهمن 1397 - 8:17
مدیر شبکه بهداشت ودرمان شهرستان نهاوند گفت: بیمارستان شهید قدوسی نهاوند مجوز درجه یک اعتبار بخشی ملی را کسب کرد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، مونعلی دارابی در گفت و گو با خبرنگاران گفت: دفتر نظارت و اعتباربخشی وزارت بهداشت نتیجه ارزیابی و پایش بیمارستان شهید آیت الله قدوسی نهاوند را اعلام کرد.

وی افزود: با توجه به پایش اعتباربحشی جامع بیمارستان شهید الله قدوسی که با حضور کارشناسان وزارت بهداشت در دی ماه گذشته و به مدت سه روز و پس از بررسی تمامی استانداردهای ملی انجام شد؛ این مرکز درمانی موفق به کسب گواهینامه درجه یک اعتباربخشی ملی توسط مدیرکل اعتباربخشی وزارت بهداشت شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان نهاوند اظهار داشت: امروز گواهینامه درجه یک بیمارستان از سوی معاونت درمان دانشگاه ابلاغ شد که اعتبار این گواهینامه تا پایان شهریورماه سال 99 است.

وی گفت: بی شک این موفقیت بزرگ مرهون تلاشهای شبانه روزی یکساله رئیس، مدیر بخشها و واحدها و کارکنان فهیم این مرکز درمانی بوده است.

دارابی افزود: برخود لازم میدانم از حمایت و مساعدتهای رییس دانشگاه؛ معاون توسعه دانشگاه و معاونت درمان و از زحمات و تلاش های شبانه روزی پرسنل ؛ریاست و مدیریت بیمارستان، مسئولان بخشها و واحدها بخصوص مدیریت بیمارستان که بطور شبانه روزی تلاش نمودند قدردانی نمایم.

مدیر شبکه بهداشت و درمان نهاوند افزود: بیمارستان 186 تخت خوابی شهد قدوسی نهاوند یکی از مجهزترین بیمارستانهای منطقه است که خدمت بزرگی به مردم نهاوند است و در تلاش هستیم تا خدمت رسانی بیشتری توسط این بیمارستان به مردم انجام شود.

وی از فراهم شدن تجهیزات و بستر اعمال جراحی مغز و اعصاب در بیمارستان شهید آیت الله قدوسی نهاوند خبر داد.

دارابی ادامه داد: در همین راستا خرید یک دستگاه کرانیوتوم جهت اعمال جراحی مغز و اعصاب به مبلغ 173میلیون تومان، خرید هدرست و میفیلد و متعلقات تخت جراحی مغز و اعصاب به مبلغ 55 میلیون، خرید دو ست جراحی کرانیوتومی و یک ست جراحی عمومی مغز و اعصاب به مبلغ 249 میلیون تومان، همچنین خرید رینگ و رول زیر شانه ای و شکمی ژله ای از اقدامات این شبکه بوده است.

وی گفت: این تجهیزات پس از صدور مجوز با هماهنگی واحد تجهیزات پزشکی دانشگاه و طرح در کمیته اقتصاد و درمان بیمارستان و نظر مساعد جراح مغز و اعصاب بیمارستان خریداری شده است و وارد انبار بیمارستان شده است که در هفته آینده توسط شرکتهای پشتیبان راه اندازی می شوند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما