تازه های سایت

کد مطلب: 36792
22. بهمن 1397 - 12:39
نماینده مردم نهاوند در مجلس گفت: حضور پرشور و حماسی مردم در چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی نشان داد نقشه‌های دشمنان و استکبار جهانی بر ضدانقلاب اسلامی با حضور مردم همواره خنثی‌شده است.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، حسن بهرام نیا در جمع پرشور مردم نهاوند در راهپیمایی 22 بهمن گفت: جشن چهل‌سالگی انقلاب اسلامی با حضور پرشور و آگاهانه مردم نمایشی از وحدت و انسجام مردم ایران اسلامی و نشان‌دهنده پایبندی آن‌ها به ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

وی اظهار داشت: مردم ایران اسلامی در طول این 40 سال با وحدت و انسجام و با آگاهی و هوشیاری در مقابل دشمنان ایستاده‌اند و با توجه به انواع تحریم‌ها و برنامه‌ریزی‌های دشمنان ولی همیشه درصحنه حضور داشتند.

نماینده مردم نهاوند افزود: دشمنان برای ضربه زدن به انقلاب همانند چهل سال گذشته در سال‌های اخیر توطئه کردند ولی برای امسال برنامه‌های ویژه‌ای داشتند که با تدابیر رهبری معظم انقلاب و با هوشیاری مردم از این مرحله نیز عبور کردیم.

وی بیان کرد: امروز نیز دشمنان در حال توطئه هستند و می‌خواهند با فشار اقتصادی مردم را نسبت به انقلاب بدبین کنند ولی نمی‌دانند که انقلاب اسلامی مربوط به خود این مردم است و خودشان نیز از این انقلاب پاسداری می‌کنند.

بهرام نیا بیان داشت: در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی به برکت حضور مردم بازهم دشمنان ناامید شدند و مردم نشان دادند درراه دفاع از انقلاب مصمم و مقاوم هستند.

وی عنوان کرد: چشم دوستداران انقلاب اسلامی به مردم ایران است چون امروز تنها کشوری که در مقابل استکبار جهانی ایستاده است مردم غیور ایران اسلامی هستند.

نماینده مردم نهاوند افزود: حضور پرشور مردم در جشن چهل‌سالگی انقلاب اسلامی بار دیگر توطئه‌های دشمنان را خنثی کرد و تجدید بیعتی دوباره با آرمان‌های امام راحل و مقام معظم رهبری است.

دیدگاه شما