تازه های سایت

کد مطلب: 36791
22. بهمن 1397 - 12:32
امام‌جمعه نهاوند در راهپیمایی 22 بهمن:
چهل‌سالگی انقلاب با حضور باشکوه مردم ماندگار شد
امام‌جمعه نهاوند گفت: جشن چهل‌سالگی انقلاب اسلامی با حضور پرشور و با بصیرت مردم ماندگار شد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباسعلی مغیثی در مراسم راهپیمایی 22 بهمن در شهرستان نهاوند گفت: از همان روزهای ابتدایی پیروزی انقلاب اسلامی توطئه‌ها و تحریم‌های دشمنان انقلاب بر ضد مردم شروع شد ولی ملت قهرمان همیشه با حضور به‌موقع خود جواب این توطئه‌ها را بااقتدار داده است.

وی اظهار داشت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان، منافقین و تجزیه‌طلب‌ها را به جان انقلاب انداختند و 17 هزار نفر از مردم عادی را ترور کردند و به شهادت رساندند ولی موفق نشدند.

امام‌جمعه نهاوند افزود: دشمنان سپس صدام را تجهیز و پشتیبانی کردند تا کار انقلاب را یکسره کنند ولی با رشادت‌های رزمندگان و مقاومت ملت ایران در این راه نیز شکست خوردند.

وی ادامه داد: پس از جنگ نیز دشمنان فتنه‌های 78 و 88 را به راه انداختند تا بین مردم و نظام جدایی بیندازند و در سال‌های اخیر نیز با ایجاد ناامنی و فشار اقتصادی درصدد ضربه زدن بودند ولی بازهم شکست خوردند.

مغیثی گفت: به اعتراف خود آن‌ها تنها عاملی که تا امروز نگذاشته است که دشمنان به هدف خود برسند وجود امام راحل و پس از ایشان هدایت‌های مقام معظم رهبری و تبعیت مردم از ولایت‌فقیه است.

وی بیان داشت: مردم در همه عرصه‌های بعد از انقلاب با بصیرت و ولایتمداری خود نشان دادند ذره‌ای از آرمان‌های مقدس شهدا و انقلاب اسلامی عقب نخواهند نشست و همواره پشتیبان رهبر معظم انقلاب اسلامی هستند.

امام‌جمعه نهاوند افزود: دشمنان در سال‌های اخیر و به‌خصوص سال گذشته و امسال با هزینه‌های زیاد درصدد ایجاد ناامنی در کشور بودن که با هوشیاری و بصیرت مردم در این راه نیز شکست خوردند.

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: پیشرفت‌های عظیم انقلاب اسلامی در طول این 4 دهه دشمنان و به‌خصوص آمریکایی‌ها را عصبانی کرده است و این‌همه ایجاد مشکلات و تحریم‌ها به خاطر این است که در سال 57 انقلاب اسلامی ایران را از دست آن‌ها درآورد و در ماه‌های اخیر نیز انقلاب اسلامی خاورمیانه را از چنگ آن‌ها درآورده است.

مغیثی گفت: به اعتراف خودشان میلیاردها دلار در منطقه هزینه کردند ولی چیزی به دست نیاوردند و به برکت خون شهدا امروز ایران اسلامی در منطقه دست برتر را دارد و بااقتدار و عزتمند در مقابل آن‌ها ایستاده است.

دیدگاه شما