تازه های سایت

کد مطلب: 36724
16. بهمن 1397 - 0:40
با حضور مسئولان و مردم چندین پروژه عمرانی و خدماتی به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی در نهاوند کلنگ زنی و افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، هم‌زمان با دهه مبارک فجر با حضور مردم و مسئولان عملیات بهسازی محور نهاوند به شهر گیان آغاز شد.

در مراسم کلنگ‌زنی این طرح، نماینده نهاوند در مجلس گفت: این طرح به طول ۱۷ کیلومتر با اعتبار یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات ملی انجام خواهد شد.

حسن بهرام‌نیا افزود: در زمینهٔ پروژه‌های راه روستایی در شهرستان اقدامات بسیار خوبی انجام‌ شده و در حال انجام است و اعتبار برای تعریض و بهسازی 76 کیلومتر در شهرستان نهاوند جذب‌ شده است.

سراب فارسبان مقصد بعدی مسئولان نهاوند بود که در این مراسم روشنایی محوطه سراب فارسبان با اعتبار ۲۵۰ میلیون تومان و نصب ۳۸ پایه روشنایی و اجرای زیرسازی راه دسترسی با ۲۰۰ میلیون اعتبار افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

فرماندار نهاوند در این مراسم گفت: بی‌تدبیری از هیچ مدیری پذیرفته نیست و در راستای توسعه شهرستان باید همه با تمام توان پای‌کار باشند.

مراد ناصری افزود: ۴۰ سال از عمر با برکت و پیروزی انقلاب اسلامی سپری‌ شده است و دولت‌ها در عرصه‌های مختلف فعالیت‌های زیادی انجام داده‌اند ولی متأسفانه اطلاع‌رسانی مناسبی صورت نگرفته، لذا با عنایت به فعالیت‌های گسترده دشمنان در جهت القای فضای ناامیدی در جامعه، ضروری است مدیران اقدامات انجام‌ شده را اطلاع‌رسانی کنند چراکه این‌ها نتیجه فعالیت ما نیست بلکه نتیجه و ثمره خون پاک شهدا و این انقلاب است.

وی ادامه داد: خوشبختانه نهاوند بهترین دوران خود را سپری می‌کند و تعامل و هماهنگی خوبی بین مدیران شهرستان وجود دارد و در سایه وحدت نمانیده ولی فقیه و تلاش‌های نماینده مردم در  مجلس در حوزه‌های کشاورزی، گردشگری و صنعت به دستاوردهای خوبی دست پیداکرده‌ایم و روند روبه رشد همراه با توسعه را داشته‌ایم.

افتتاح کارگاه کارآفرینی صنایع‌دستی با حضور جمعی از مسئولان شهرستان در روستای دهموسی بخش خزل سومین طرحی بود که به بهره‌برداری رسید.
همچنین با حضور امام‌ جمعه شهرستان نهاوند، نمایشگاه دستاوردهای 40 ساله انقلاب اسلامی با استقبال مردم در محل نمایشگاه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی افتتاح شد و تا پایان دهه فجر پذیرای علاقه‌مندان است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما