تازه های سایت

کد مطلب: 36716
15. بهمن 1397 - 2:02
رئیس اداره برق نهاوند با بیان اینکه 174 روستای شهرستان نهاوند از نعمت برق پایدار برخوردارند، گفت: در دهه فجر امسال 15 پروژه عمرانی توسط توزیع برق نهاوند با اعتباری بالغ‌ بر یک میلیارد و 394 میلیون تومان افتتاح و کلنگ زنی می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری گرو، رضا شیردره در نشست خبری مدیریت توزیع برق نهاوند به مناسبت دهه فجر گفت: در طول 4 دهه از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی کارهای بسیار بزرگی در بخش صنعت برق انجام‌ شده است که این ایام فرصت خوبی برای اطلاع‌رسانی این خدمات ارزنده است.
وی اظهار کرد: هم‌ اکنون در شهرستان نهاوند بیش از 73 هزار مشترک برق ‌داریم و طول شبکه فشار ضعیف و متوسط برق در این شهرستان به حدود یک هزار و 900 کیلومتر می‌رسد.
رئیس اداره برق نهاوند گفت: قبل از انقلاب فقط پنج روستای نهاوند دارای برق بودند ولی امروز همه ۱۷۴ روستای نهاوند از شبکه توزیع برق پایدار بهره می‌برند.
وی عنوان کرد: در قبل از انقلاب کل مشترکان برق‌دار شهرستان 6 هزار و 400 مشترک بوده است که امروز به بیش از 73 هزار مشترک رسیده است و از افتخارات این نهاد است که به همه مردم نهاوند برق‌رسانی انجام ‌شده است.
شیردره بیان کرد: در بخش روستاگردی و تعهدات شرکت توزیع برق نهاوند برای حل مشکلات مردم 57 مصوبه بر عهده این اداره گذاشته ‌شده که خوشبختانه 52 مصوبه انجام شده و بقیه نیز در حال انجام است.
وی افزود: در این زمینه تا امروز در حدود یک میلیارد و 300 میلیون تومان اعتبار از محل اعتبارات نفت و گاز، عوارض و اعتبارات داخلی هزینه شده است.
وی ادامه داد: در دهه فجر امسال 15 پروژه عمرانی توسط توزیع برق نهاوند با اعتباری بالغ‌ بر یک میلیارد و 394 میلیون تومان افتتاح و کلنگ زنی می‌شود.
رئیس اداره برق نهاوند گفت: از این 15 طرح 10 پروژه با اعتبار 968 میلیون تومان افتتاح و پنج پروژه با اعتبار 426 میلیون تومان کلنگ زنی می‌شود. انتهای پیام/

دیدگاه شما