تازه های سایت

کد مطلب: 36709
14. بهمن 1397 - 14:23
نایب رئیس اتحادیه شیعیان آفریقا گفت: شیعه کردن میلیون‌ها نفر در نیجریه توسط شیخ زکزاکی با الگوگیری‌ از انقلاب اسلامی رخ داد و استکبار این موارد را نمی‌تواند قبول کند به همین دلیل به آنها حمله کردند و چندین نفر را به شهادت رساندند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، عبدالله بلم  پیش از ظهر امروز در همایش تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی از نگاه دیگر ملل مسلمان در نهاوند گفت: انقلاب اسلامی در استقلال کامل است در حالی که خیلی از کشورهای مسلمان مانند کشور خود ما بورکینافاسو استقلال ندارند و وابسته هستند.

وی اظهار کرد: انقلاب اسلامی شرایطی را فراهم کرده که الان بانوان در همه عرصه‌ها فعالیت دارند و این خیلی مسئله مهمی است.

نایب رئیس اتحادیه شیعیان آفریقا افزود: شما واقعا مستقل هستید و حق انتخاب دارید در حالی که در کشورهای دیگر مسؤولان تحمیلی هستند و توسط استکبار انتخاب می‌شوند.

وی ادامه داد: اگر بر پیشرفت باشد باید کشورهای آفریقایی که مستقیم با اروپا در ارتباط هستند و از آنها دستور می‌گیرند پیشرفت کنند ولی در واقع این طور چیزی وجود ندارد و این کشورها در فقر هستند.

بلم یادآور با بیان اینکه انقلاب اسلامی شما را از زیر استعمار استکبار آزاد کرد و امروز شما واقعا زیاد پیشرفت کردید، تصریح کرد: برای ایرانی‌ها دیگر مرزی نیست و انقلاب اسلامی مرز ندارد و فرزندان انقلاب اسلامی دیگر فقط مردم ایران نیستند و میلیون‌ها پیرو دارند.

این استاد دانشگاه جامعه المصطفی قم افزود: جامعه تشیع آفریقا بعد از انقلاب اسلامی به وجود آمده است که نمونه آن ۱۸ میلیون نفر جمعیت شیعه در نیجریه است که بعد از انقلاب تشکیل شده است.

وی گفت: انقلاب اسلامی به الگویی برای مردم‌ مسلمان تبدیل شده و امروز جوانان در دیگر کشورها از شما یاد گرفتند زیرا پیشرفت‌های شما زیاد بوده است.

بلم اظهار داشت: امروز اگر آمریکا در هسته‌ای پیشرفت کرده و در فضا حضور دارد ایران نیز بعد از انقلاب اسلامی با استفاده از نیروهای بومی در صنعت هسته‌ای پیشرفت‌های زیادی کرده و موجود زنده به فضا فرستاده است که همه این پیشرفت‌ها  برای ما الگو است و به برکت انقلاب اسلامی اتفاق افتاده است.

وی عنوان کرد: در زمینه‌های دیگر نیز انقلاب اسلامی صادر شده است و ملت‌های مسلمان به انقلاب اسلامی نگاه می‌کنند و الگو می‌گیرند.

نایب رئیس اتحادیه شیعیان افریقا گفت: شیعه کردن میلیون‌ها نفر در نیجریه توسط شیخ زکزاکی ابا الگوگیری‌ از انقلاب اسلامی رخ داده و استکبار این موارد را نمی‌تواند قبول کند  به همین دلیل به آنها حمله کردند و چندین نفر را به شهادت رساندند.

وی در بخش دیگری از سخنانش یادآور شد: به اوضاع منطقه نگاه کنید خواهید دید که انقلاب اسلامی چه قدرت زیادی دارد چون در امنیت کامل به سر می‌برید و دشمنان جرأت حمله به ایران را ندارند.

نایب رئیس اتحادیه شیعیان نیجریه خاطرنشان کرد: در حالی که دشمنان در صدد احاطه بر منطقه و نابودی عراق و سوریه بودند ولی با مقاومت رزمندگان اتقلاب اسلامی و محور مقاومت تکفیری‌ها شکست خوردند که این نشان‌دهنده قدرت انقلاب اسلامی است.

وی افزود: قدر خودتان و انقلاب اسلامی را بدانید و نگذارید دشمنان نقشه‌هایشان را برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی عملی کنند چون در این صورت اسلام ضربه خواهد خورد.

این استاد دانشگاه در پایان گفت: به یاری خدا ما مطمئن هستیم که انقلاب با قدرت به مسیر پر عزت خود ادامه خواهد دادچون چشم امید ملت‌های مظلوم به انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما