تازه های سایت

کد مطلب: 36697
13. بهمن 1397 - 1:03
امام جمعه نهاوند در جلسه شورای اداری:
همه مدیران به دنبال حل مشکلات مردم باشند
امام جمعه نهاوند گفت: همه مدیران به دنبال حل مشکلات مردم باشند و فقط دغدغه شما خدمت و کار برای رضای خدا و بندگان خدا باشد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی در جلسه شورای ادارشهرستان نهاوند اظهار داشت: چهل سال از عمر پر برکت انقلاب اسلامی می گذرد و همه ما وظیفه داریم دستاوردهای انقلاب را در همه زمینه ها برای مردم بازگو کنیم.

وی گفت: مردم مدیرانی را می خواهند که برای پیشرفت کشور و رفع مشکلات مردم کار کنندو انتظار ما نیز پیگیری مشکلات مردم و کاستن از مشکلات مردم است.

در این جلسه مراد ناصری فرماندار نهاوند ضمن تبریک فرارسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افزود: امسال طرح و پروژه های خوبی برای مردم انقلابی  نهاوند  در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب به بهره برداری می رسند

وی اظهار داشت: همه ادارات و دستگاه های اجرایی باید عملکرد ۴۰ ساله خود را به مردم ارائه دهند.

فرماندار نهاوند گفت: در طوفان و بارش شدید باران چند روز پیش که مشکلاتی برای مردم پیش آمد و ۳۰ روستای ما در خاموشی به سر بردند ولی مدیران زحمتکش شبانه روز پای کار بودند و مردم از تلاش و حضور آنها احساس آرامش کردند.

 وی بیان کرد: مردم از زیر ساخت های مخابرات و اینترنت در شهرستان مشکلات و گلایه های دارند و در شرایط جوی چند روز پیش نیز مردم  مطالبات به حقی داشتند.

ناصری افزود: از اداراتی که مشکلاتی در خدمات رسانی به مردم دارند می خواهم که با کمک فرمانداری و نماینده و سایر مسئولان آن را برطرف کنیم.

وی ضمن یادآوری به مدیران غیر بومی در مورد استفاده از وسیله نقلیه دولتی  خاطرنشان کرد: امیدوارم از این تاریخ به بعد برای تردد به شهر محل سکونت خود از ماشین های پلاک قرمز استفاده نکنند چون اهرم های قانونی در برخورد دست ما را باز گذاشته است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما