تازه های سایت

کد مطلب: 36690
12. بهمن 1397 - 14:37
رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای نهاوند:
نشست زمین در محور روستایی نهاوند/زمین یک متر پایین رفت
رئیس راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای نهاوند از آغاز بهسازی و ایمن‌سازی محور روستایی محمودوند به تپه علی از توابع بخش خزل نهاوند خبر داد و گفت: این محور دچار نشست زمین شده یود.

به گزارش پایگاه خبری گرو، وحید صفدری عنوان کرد: در حال حاضر همه محورهای اصلی، فرعی و روستایی شهرستان نهاوند باز هستند و هیچ‌گونه انسداد محوری در شهرستان حادث نشده است.

وی با اشاره به آسیب‌دیدگی و نشست زمین در محور روستایی محمود وند به تپه علی از توابع بخش خزل نهاوند، گفت: به سبب بارش‌های اخیر شهرستان نهاوند و شرایط موجود در آن منطقه و وجود چشمه‌های زیرزمینی متأسفانه بخشی از سطح جاده دچار نشست شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای نهاوند با تأکید بر اینکه بخشی از یک لاین این محور نشست کرده است و تردد در لاین مخالف آن ادامه دارد، گفت: نیروهای راهداری شهرستان حین گشت زنی برای کنترل وضعیت محورهای شهرستان به‌محض مواجهه با موضوع؛ عوامل را در جریان قراردادند و اقدامات ایمن‌سازی از همان ابتدا آغاز شد.

وی با اشاره به اینکه در این محور متأسفانه زمین به عمق تقریبی یک و طول چندین متر نشست کرده است، گفت: در حال حاضر عوامل اداره راهداری شهرستان برای رفع خطر، خاک‌ریزی و کوبش حریم جاده جهت آماده‌سازی و آسفالت به محل اعزام‌شده‌اند./مهر

دیدگاه شما