تازه های سایت

کد مطلب: 36683
11. بهمن 1397 - 9:04
فرماندار نهاوند گفت: در دهه مبارک فجر ۶۷ طرح کشاورزی، خدماتی و عمرانی با اعتبار ۶۵ میلیارد تومان در شهرستان نهاوند کلنگ‌زنی و افتتاح می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری گرو، مراد ناصری در نشست خبری با اصحاب رسانه به ‌مناسبت دهه فجر گفت: دستاوردهای انقلاب اسلامی در همه زمینه‌ها بسیار چشمگیر بوده که باید بیان شود.

وی با بیان اینکه دهه فجر حقانیت انقلاب اسلامی را به همگان نشان داده، افزود: این دهه فرصتی برای بیان دستاوردهای کم نظیر انقلاب اسلامی است.

فرماندار نهاوند اظهار کرد: انقلاب اسلامی با وجود همه دشمنی‌ها در زمینه‌های مختلف پیشرفت‌های بسیار زیادی کرده است.

وی ادامه داد: در دهه مبارک فجر ۶۷ طرح کشاورزی، خدماتی و عمرانی با اعتبار ۶۵ میلیارد تومان در شهرستان نهاوند کلنگ‌زنی و افتتاح می‌شود.

ناصری با بیان اینکه در این دهه ۵۱ طرح با اعتبار ۴۱ میلیارد تومان افتتاح و ۱۶ طرح با اعتبار ۲۴ میلیارد تومان کلنگ زنی می‌شود، گفت: بیشتر این پروژه‌ها در حوزه‌های کشاورزی، عمرانی، خدماتی و صنعتی است که با حضور مسئولان شهرستانی و استانی کلنگ‌زنی می‌شود.

وی افزود: باید به مردم گفته شود که قبل از انقلاب در بخش‌های مختلف در چه جایگاهی بودیم و امروز به برکت انقلاب چه پیشرفت‌های زیادی داشته‌ایم.

فرماندار نهاوند  بیان کرد: دستاوردهای انقلاب اسلامی علاوه بر کارهای بسیار زیاد عمرانی و خدماتی، کسب استقلال، آزادی و عزتمندی است.

 وی اظهار کرد: شرایط قبل از انقلاب اصلا قابل مقایسه با وضعیت‌ کنونی نیست زیرا بعد از انقلاب به دورافتاده‌ترین مناطق کشور هم خدمات بزرگی ارائه شده است.

ناصری گفت: مدیران‌، خدمتگذار مردم هستند و باید پاسخگوی مردم باشند چون مردم ولی نعمت انقلاب هستند و مدیران باید برای مشکلات مردم وقت بیشتری بگذارند.
انتهای پیام/س/

دیدگاه شما