تازه های سایت

کد مطلب: 36676
10. بهمن 1397 - 0:46
رئیس شرکت توزیع برق نهاوند گفت: وزش تندباد شدید و بارش باران که از روز یکشنبه در شهرستان نهاوند شروع شده روز گذشته به اوج خود رسید و باعث ایجاد خسارت به تأسیسات برق در شهرستان نهاوند بخصوص بخش خزل شد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، رضا شیردره در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت: وزش تندباد شدید و بارش باران که از روز یک‌شنبه در شهرستان نهاوند شروع شد و روز گذشته به اوج خود رسید باعث ایجاد خسارت به تأسیسات برق در شهرستان نهاوند و به‌خصوص بخش خزل شد.

وی اظهار داشت: با توجه به‌احتمال وقوع حادثه مجموعه اداره برق شهرستان در آماده‌باش هستند و بعدازاینکه شب گذشته در برخی مناطق شهرستان خاموشی‌هایی رخ داد اکیپ‌های ما سریعاً نسبت به رفع انها اقدام کردند و برق چندین روستای بخش مرکزی با تلاش اکیپ‌ها وصل شد.

رئیس شرکت برق نهاوند افزود: عمده مشکل و خسارت به تأسیسات برق در بخش خزل نهاوند اتفاق افتاد که باعث قطع برق 15 روستا در این بخش شد که علت آن وزش تندباد شدید در این منطقه بود.

وی ادامه داد: شکستگی پایه‌های انتقال برق فشار متوسط براثر وزش باد شدید علت اصلی قطع برق روستاهای این بخش مانند شهرک، فارسبان، رزینی، عباس‌آباد، شیراوند و روستاهای دیگر در امتداد این خط بود.

شیردره گفت: از روز گذشته تا الآن تلاش بی‌وقفه و 24 ساعته نیروهای شرکت برق برای وصل کردن برق روستاهای بخش خزل ادامه دارد.

وی بیان داشت: بامداد سه‌شنبه نیز ستاد بحران نهاوند به ریاست فرماندار برگزار شد و بر تسریع درروند برق‌دار کردن این مناطق تأکید شد.

رئیس شرکت برق نهاوند افزود: همچنین بامداد امروز فرماندار و مدیریت بحران شهرستان نهاوند در روستاهای بخش خزل جهت پیگیری و رفع مشکلات قطعی برق حضور پیدا کردند و از نزدیک درروند اجرای اقدامات قرار گرفتند.

وی گفت: عمده مشکل ما در حل مشکل قطعی برق این روستاها بارش باران بود و با توجه به اینکه تیر پایه‌های شبکه انتقال برق در زمین‌های کشاورزی قرار دارد با توجه به بارش دید باران امکان رفتن خودروهای سنگین و جرثقیل در این زمین‌ها نبود چون حالت باتلاقی داشتند.

شیردره گفت: 10 پایه تیر انتقال برق در این مناطق براثر وزش تندباد شکسته است که کار توسط 11 اکیپ در حال پیگیری بود و با تلاش و کوشش کارکنان توزیع برق نهاوند، فیروزان و پیمانکاران، برق همه روستاهای بخش خزل وصل شد.

وی افزود: شهر نهاوند و کلیه روستاهای شهرستان در بخش‌های مرکزی، خزل، زرین دشت و گیان با نلاش های صورت گرفته دارای برق مطمئن و پایدار هستند.

رئیس شرکت برق نهاوند خاطرنشان کرد: مشترکینی که برق آنها قطع شده با مرکز اتفاقات وعملیات به شماره ۱۲۱ تماس بگیرند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما