تازه های سایت

کد مطلب: 36666
9. بهمن 1397 - 12:18
مدیر اداره برق شهرستان نهاوند گفت: وزش شدید باد برق بیش از ۲۰ روستای نهاوند را قطع کرد و خساراتی را به شبکه فشار متوسط وارد کرد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، رضا شیردره گفت: وزش شدید باد نیز همراه بارش باران ادامه دارد بیشترین خسارت را به روستا‌های بخش خزل وارد کرده است.

وی گفت: هم اکنون ۱۵ گروه تکنسین اداره برق در حال رفع مشکل قطعی در منطقه هستند که تا الان برق روستا‌های تکه، فیازمان، دره ابراهیم، قلعه ذرتی، کوهانی و جهان آباد وصل شده است.

شیردره افزود: فعلا در بخش مرکزی مشکلی نداریم، ولی ۱۵ روستای بخش خزل همچنان در خاموشی به سر می‌برند و شدت وزش باد همراه با بارش باران باعث کندی در خدمات رسانی به مردم می‌شود.

شکستگی پایه‌های انتقال برق فشار متوسط 

مدیر اداره برق نهاوند بیان کرد: خسارت زیادی وارد شده و فعلا در حال برطرف کردن خاموشی‌ها هستیم و میزان خسارت در آینده بر آورد می‌شود.

شیردره گفت: به خاطر قطعی برق و رفع این مشکلات تا فردا نشست خبری ماهانه خود با خبرنگاران را که روز ۳شنبه بود ،لغو شد.

لازم به یاد آری است وزش باد و باران باعث تخریب دیوار حیاط در مناطق روستای بخش گیان شده است همچنین مدیر اداره برق به همراه ۱۵ گروه هم اکنون در سطح روستا‌های خزل هستند.

برق همه مناطق نهاوند وصل شد

رضا شیردره مدیریت توزیع برق شهرستان نهاوند از وصل شدن برق همه روستاهای بخش خزل خبر داد و گفت: شهر نهاوند و کلیه روستاهای شهرستان در بخش های مرکزی، خزل، زرین دشت و گیان با نلاش های صورت گرفته دارای برق مطمئن و پایدار هستند.

انتهای پیام/

دیدگاه‌ها

ای شهرستان عقب افتاده...هیچ وقت اینجا پیشرفت نخواهد کرد تا وقتی زیرساختها رو درست نکنید و نگاه تبعیضی استان از سر این شهرستان برطرف نشود.

دیدگاه شما