تازه های سایت

کد مطلب: 36642
6. بهمن 1397 - 8:44
شهردار نهاوند از انتخاب نهاوند به عنوان پایلوت استانی در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در دهه مبارک فجر خبر داد و گفت: برگزاری باشکوه آیین های پیروزی انقلاب از وظایف اصلی دستگاه های اجرایی است که مشارکت هرچه بیشتر شهروندان در این برنامه ها را نیاز دارد .

به گزارش پایگاه خبری گرو، محمد حسین پور در گفت و گو با خبرنگاران نهاوند از اجرای برنامه های ویژه دهه مبارک فجر با توجه به پایلوت شدن این شهر توسط شهرداری خبر داد و افزود:شهرداری نهاوند در این ایام در راستای ارائه خدمات به شهروندان بلوار شهید طالبیان با نصب تابلو شهردار شهید طالبیان، یامان گروه انقلابی ابوذر، فاز دوم قبر آقا و معبر مجاور آن، ساماندهی و آسفالت بلوار کربلا و... به افتتاح و بهره برداری می رسد.

وی اظهار داشت: برگزاری نمایشگاه عکس در قالب ایستگاه تلاش و خدمت،اجرای طرح تاکسی کتاب،جشنواره آش محلی،راه اندازی کتابخانه در نانوایی،اجرای طرح همیار شهردار،برپایی ایستگاه بازیافت،برپایی ایستگاه پذیرایی،پخش سرودهای انقلابی،اهدا پرچم به راهپیمایان 22 بهمن،فضا سازی محیطی به صورت ویژه با توجه به فجر فاطمی و.... از جمله برنامه های فرهنگی این شهرداری است.

حسین پورخاطرنشان کرد:برگزاری نمایشگاه عکس در قالب ایستگاه تلاش و خدمت،اجرای طرح تاکسی کتاب،جشنواره آش محلی،راه اندازی کتابخانه در نانوایی،اجرای طرح همیار شهردار،برپایی ایستگاه بازیافت،برپایی ایستگاه پذیرایی،پخش سرودهای انقلابی،اهدا پرچم به راهپیمایان 22 بهمن،فضا سازی محیطی به صورت ویژه با توجه به فجر فاطمی و.... از جمله برنامه های فرهنگی این شهرداری است.

وی با اشاره به برنامه‌های دهه فجر با پایبندی بر اهدافی نظیر پاسداشت دهه مبارک فجر به عنوان ایام الله، تاکید بر ارتقای نشاط اجتماعی، زنده نگه داشتن یاد شهدای انقلاب اسلامی و رعایت الزامات محتوایی و شکلی استفاده از شعار واحد " فجر فاطمی"، تقویت روحیه خودباوری و اعتماد به نفس و ایستادگی ملت ایران، معرفی دستاورهای انقلاب اسلامی با محور مدیریت شهری، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، توجه به بیداری اسلامی و تبیین نقش امامت و ولایت به عامل وحدت پیروزی انقلاب اسلامی در سطح شهر نهاوند اجرا می‌شوند .

شهردار نهاوند در پایان گفت:امیدواریم امسال برنامه های مفید و مناسب تری را در این ایام برگزار کنیم تا در انتقال آرمان های انقلاب اسلامی به نسل بعد و ارزش نهادن بر این دستاوردها گام های استواری را برداریم.

دیدگاه شما