تازه های سایت

کد مطلب: 36636
5. بهمن 1397 - 11:48
کارشناس اداره کل هواشناسي استان همدان با بيان اينکه از اواخر روز يکشنبه سامانه بارشي جديد استان را تحت تاثير قرار خواهد داد گفت: بارش‌ها در استان به شکل برف و باران خواهد بود.

به گزارش پايگاه خبری گرو، سيد محسن موسوي امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با بيان اينکه وضعيت جوي استان از امروز تا صبح يکشنبه صاف تا قسمتي ابري است اظهار کرد: در برخي از ساعات همراه با وزش باد ملايم و افزايش موقت ابر خواهد بود.

وي با بيان اينکه در حال حاضر هيچ پديده بارشي تا صبح يکشنبه در استان مشاهده نمي‌شود افزود: از اواخر روز يکشنبه سامانه بارشي جديد استان را تحت تاثير قرار خواهد داد.

کارشناس اداره کل هواشناسي استان همدان با بيان اينکه سامانه بارشي هفته آينده تا روز سه شنبه ميهمان همداني‌ها خواهد بود گفت: بارش‌ها در استان به شکل برف و باران خواهد بود.

وي با بيان اينکه از روز جمعه دماي صبحگاهي استان بين 4 تا 5 درجه افزايش پيدا مي‌کند عنوان کرد: دماي فعلي همدان 3 درجه بالاي صفر گزارش شده است.

موسوي خاطرنشان کرد: طي 24 گذشته شهرستان‌هاي فامنين و قهاوند با منفي هفت درجه سانتيگراد سردترين و شهرستان نهاوند با 10 درجه سانتيگراد بالاي صفر گرمترين نقطه استان بود.

انتهاي پيام/

دیدگاه شما