تازه های سایت

کد مطلب: 36626
4. بهمن 1397 - 1:26
مسوول بازرسي، ارزيابي عملکرد و پاسخگويي به شکايات اداره کل ورزش و جوانان استان همدان گفت: در ارزيابي عملکرد اداره ورزش و جوانان استان همدان، ملاير در تيپ يک و شهرستان بهار در تيپ 2 به عنوان شهرستان‌هاي برتر استان معرفي شدند.

به گزارش پايگاه خبري گرو، علي رشيدي در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌ها در دو بخش شاخص اختصاصي و عمومي مورد ارزيابي قرار گرفت که در بخش شاخص‌هاي اختصاصي محورهاي ورزش قهرماني، همگاني، فرهنگي، آموزشي و ساماندهي امور جوانان و در بخش شاخص‌هاي عمومي محورهاي عملکردي شهرستان‌ها در ارزيابي حوزه‌هاي ستادي مورد ارزيابي قرار گرفت.

وي تصريح کرد: در بخش شاخص‌هاي اختصاصي و در تيپ يک که شامل شهرستان‌هاي ملاير، نهاوند و تويسرکان است در حوزه آقايان ملاير، تويسرکان و نهاوند و در بخش بانوان ملاير، نهاوند و تويسرکان به ترتيب اول تا سوم شدند.

مسوول بازرسي، ارزيابي عملکرد و پاسخگويي به شکايات اداره کل ورزش و جوانان استان همدان خاطرنشان کرد: در شهرستان‌هاي تيپ 2 که شامل بهار، کبودراهنگ، اسدآباد، رزن و فامنين است، در بخش آقايان شهرستان بهار، کبودراهنگ و فامنين و در بخش بانوان شهرستان بهار، رزن و کبودراهنگ اول تا سوم شدند.

رشيدي ادامه داد: در بخش شاخص‌هاي عمومي و در شهرستان‌هاي تيپ يک ملاير، تويسرکان و نهاوند و در شهرستان‌هاي تيپ 2 فامنين، کبودراهنگ و رزن اول تا سوم شدند.

وي عنوان کرد: در مجموع شاخص‌هاي عمومي و اختصاصي و در شهرستان‌هاي تيپ يک ملاير اول، تويسرکان دوم و نهاوند سوم شدند و در شهرستان‌هاي تيپ دو بهار ،کبودراهنگ و فامنين اول تا سوم شدند.

انتهاي پيام /

دیدگاه شما