تازه های سایت

کد مطلب: 36624
4. بهمن 1397 - 1:18
معاون سياسي، امنيتي فرماندار نهاوند:
دستاوردهاي چهل‌ ساله انقلاب اسلامي در نهاوند بيان شود
معاون سياسي، امنيتي فرماندار نهاوند گفت: به برکت انقلاب اسلامي پيشرفت‌ها و دستاوردهاي زيادي در شهرستان نهاوند انجام ‌شده است که بايد در چهلمين سالگرد پيروزي انقلاب به‌خوبي براي مردم بيان شود.

به گزارش پايگاه خبري گرو، مهدي جلالوند در جلسه ستاد گراميداشت چهلمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي گفت: در طول چهل سال از پيروزي انقلاب شکوهمند اسلامي خدمات گسترده‌اي در زمينه‌هاي مختلفي در کشور و به‌تبع آن در شهرستان نهاوند براي مردم انجام ‌شده است.

وي افزود: انقلاب اسلامي دستاوردهاي بسياري در شهرستان نهاوند داشته که بايد به ‌صورت درست تدوين و در اختيار مردم قرار بگيرد  و اين وظيفه ما مديران است که اين مهم به نحو احسن انجام شود.

معاون سياسي، امنيتي فرماندار نهاوند با تأکيد بر استفاده از انديشه و فکر جوانان براي برگزاري مراسم چهلمين سال پيروزي انقلاب اسلامي تأکيد  و خاطرنشان کرد: حرف‌ها و ايده‌هايي که جوانان مطرح مي‌کنند راهکارهايي است که از بطن جامعه و درواقع حرف دل جوانان ماست که به‌واسطه هيئت انديشه‌ورزان به گوش مسؤولان مي‌رسد.

وي با اشاره به برگزاري هر چه‌بهتر مراسم ?? سالگي انقلاب اسلامي گفت: تمام ادارات موظف‌اند در قالب دفترچه‌هايي دستاوردهاي ?? ساله انقلاب را بيان و با انتشار اين دستاوردها از طريق رسانه‌ها به مردم اطلاع‌رساني کنند.

جلالوند اظهار کرد: به دنبال تبليغ اداره و يا شخص خاصي نيستيم؛ ما مي‌خواهيم به مردم و به همگان بگوييم قبل از انقلاب کجا بوده‌ايم و امروز بعد از ?? سال از پيروزي انقلاب شکوهمند اسلامي به کجا رسيده‌ايم و چقدر پيشرفت کرده‌ايم.

وي با اشاره به برگزاري نمايشگاه دستاوردهاي ?? ساله انقلاب در نهاوند گفت: تمامي ارگان‌ها وادارات در برپايي اين نمايشگاه نقش داشته و در اين مهم حضور خواهند داشت تا همگان از نزديک در جريان دستاوردها قرار بگيرند.

معاون فرماندار نهاوند افزود: انصافاً انقلاب اسلامي طي اين ?? سال خدمات شايسته‌اي به مردم ارائه داده  که جا دارد تمام اين موارد به سمع و نظر مردم به‌خصوص جوانان که قبل از انقلاب و شرايط آن زمان را نديده‌اند، برسد.

وي از برگزاري همايش دستاوردهاي ?? ساله انقلاب با محوريت دانشگاه‌ها به پيشنهاد هيئت انديشه‌ورز نهاوند خبر داد و گفت: اين همايش مي‌تواند بهترين و مؤثرترين بيان‌کننده دستاوردهاي ?? ساله انقلاب شکوهمند اسلامي در نهاوند باشد.

جلالوند ضمن اشاره به حضور بانوان در همه عرصه‌هاي مختلف در طول انقلاب اسلامي خصوصاً جنگ تحميلي و بعد ازآن و حضور جدي آن‌ها در عرصه‌هاي سياسي، اجتماعي و فرهنگي کشور، بيان کرد: در برنامه‌هاي چهلمين سالگرد انقلاب اسلامي و دهه مبارک فجر امسال نقش و جايگاه بانوان در برنامه‌هاي چهل‌ساله انقلاب اسلامي بايد ويژه ديده شود.

وي گفت: در برنامه‌ريزي مراسم‌هاي دهه مبارک فجر برنامه‌هايي ويژه بانوان در نظر گرفته شود که بايد نسبت به سال‌هاي قبل ضمن تنوع، مطلوب‌تر و با جامعه هدف بيشتري انجام شود.

انتهاي پيام/

دیدگاه شما