تازه های سایت

کد مطلب: 36618
3. بهمن 1397 - 2:19
شرکت صنایع سیمان نهاوند از سوی سازمان حفاظت محیط زیست به عنوان یکی از واحدهای منتخب «صنعت سبز» کشور انتخاب شد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، در همایش ملی صنعت و خدمات سبز در تهران، 81 واحد صنعتی و 14 واحد خدماتی سبز برگزیده شدند که از استان همدان سیمان نهاوند به عنوان واحد منتخب صنعت سبز برگزیده شد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان همدان در این باره گفت: برای این همایش 253 واحد صنعتی و خدماتی ثبت نام کردند که از این تعداد 217 واحد صنعتی و 36 واحد خدماتی بود.

عادل عربی با بیان ایکه از 15 مهر امسال فراخوان ثبت نام واحدهای صنعتی و خدماتی سبز اعلام شد، افزود: انتخاب واحدهای صنعتی و خدماتی سبز در ادارات کل محیط زیست استان و کارگروهی در ستاد سازمان حفاظت محیط زیست صورت گرفت.

وی ادامه داد: استقرار سیستم پایش آلاینده‌ها و سیستم بازیافت، توسعه فضای سبز، مصرف بهینه انرژی و استفاده از انرژی‌های پاک و استقرار پایش لحظه‌ای آلاینده‌ها جزو شاخص های انتخاب واحدهای صنعتی و خدماتی سبز بشمار می رود.

مدیرکل حفاظت محیط زیست همدان، استقرار دفتر اچ اس یی (HSE)، ارتقای دانش محیط زیستی به کارکنان و داشتن گواهی ایزو 1400 از محورهای انتخاب واحدهای صنعتی و خدماتی سبز دانست.

عربی بیان کرد: هدف از برگزاری همایش ملی صنعت و خدمات سبز علاوه بر تشویق این واحدها، توسعه فرهنگ نگرش محیط زیستی و ایجاد بستر مناسب برای حضور این واحدهای پاک در بازارهای بین المللی است.

وی خاطرنشان کرد: نامنویسی برای حضور در این همایش به شکل خوداظهاری و مستندات به صورت الکترونیک دریافت شده بود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما