تازه های سایت

کد مطلب: 36563
27. دى 1397 - 1:11
رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند از تعویض کف‌پوش سالن ورزشی حجاب این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، مهرداد سعدی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: طی ماه‌های اخیر در بحث ورزش نهاوند با توجه به حمایت‌های نماینده مردم نهاوند در مجلس و همچنین فرماندار شهرستان اقدامات خوبی در بحث زیربنایی و حمایت‌های ورزشکاران در راستای اعزام‌ و اسکان برای مسابقات خارج از شهرستان و استان انجام ‌شده است.

وی با تأکید بر اینکه ورزش و جوانان مجموعه‌ای وسیع است عنوان کرد: امروز همه باید در راستای رسیدن به اهداف عالی در حوزه ورزش شهرستان تلاش کنیم و سعی کنیم با همدلی و وحدت این کشتی عظیم و قدرتمند را به جایگاه رفیع خود برسانیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند با بیان اینکه نهاوند در حال حاضر بیش از 40 هیات فعال دارد، افزود: هیات‌های شهرستان در بحث ورزش‌های انفرادی، تیمی و قهرمانی حائز رتبه‌های برتر در سطوح مختلف شده‌اند.

وی در ادامه با اشاره به ‌افتخارآفرینی تیم گرین‌کشاورز نهاوند در لیگ‌های برتر کشور خاطرنشان کرد: تیم گرین‌کشاورز با حمایت مسئولین افتخار بزرگی برای فوتبال شهرستان آفرید، ما هم در حد توان و تا آنجا که توانستیم از این تیم در خصوص هزینه‌های اعزام، البسه ورزشی و... مساعدت کردیم.

سعدی‌نژاد از خرید یک قبضه کمان حرفه‌ای برای هیات تیراندازی شهرستان طی روزهای آینده خبر داد و گفت: درگذشته نیز 10 عدد کمان آموزشی خریداری‌ شده است.

وی بیان کرد: در حال حاضر کف‌پوش سالن ورزشی قلعه قباد در حال نصب است و پس ‌از آن نیز کف‌پوش سالن ورزشی حجاب تعویض و نوسازی خواهد شد.

انتهای پیام /

دیدگاه شما