تازه های سایت

کد مطلب: 36561
27. دى 1397 - 1:05
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، گفت: توجه به زیرساخت‌های ورزشی استان همدان و شهرستان نهاوند در دستور کار است.

به گزارش پایگاه خبری گرو، محسن جهانشیر مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان در اولین سفر خود به شهرستان نهاوند به همراه مهرداد سعدی نژاد رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند از روند اجرای پروژه‌های ورزشی نیمه‌کاره این شهرستان بازدید کردند.

 

وی در این بازدید که از 4 پروژه استخر بانوان واقع در مجموعه ورزشی بانوان نهاوند، سالن باستانی مجموعه ورزشی علیمرادیان، استخر سرپوشیده شهرک طالقانی و سالن ورزشی روستای قلعه قباد، گفت: خوشبختانه اقدامات خوبی انجام‌شده اما باید مقداری بر سرعت ساخت‌وسازها افزوده شود.
 
وی در این بازدید ضمن تأکید بر لزوم تسریع در اجرای روند ساخت‌وساز اماکن ورزشی شهرستان نهاوند، گفت: بنده به حوزه تکمیل و تجهیز اماکن و زیرساخت‌های ورزشی توجه ویژه‌ای دارم.
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان بابیان اینکه باید در حوزه ساخت‌وساز اماکن ورزشی از اعتبارات استانی و شهرستانی با کمک مسئولین شهرستان جذب شود، گفت: امیدواریم سال آینده در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان و استان بتوانیم اعتبار خوبی برای تجهیز و همچنین تعمیر اماکن ورزشی شهرستان نهاوند با کمک مسئولین شهرستان در نظر بگیریم.
 
وی با اشاره به اینکه در حوزه ساخت‌وساز و ایجاد اماکن باید توجه ویژه وجود داشته باشد، خاطرنشان کرد: بنده ازاین‌پس به‌صورت سرزده از کلیه پروژه‌های ورزشی استان بازدید خواهم کرد تا به‌خوبی باکم و کیف ساخت‌وساز آشنا شویم.
 
جهانشیر در پایان از مساعدت در خصوص ساخت و تجهیز خوابگاه ورزشی در شهرستان نهاوند و مجموعه ورزشی بانوان این شهرستان خبر داد و گفت: این مهم پس از انجام اقدامات کارشناسی در راستای برگزاری مسابقات کشوری با توجه به پتانسیل‌های موجود در شهرستان نهاوند پیگیری و اجرا خواهد شد.

دیدگاه شما