تازه های سایت

کد مطلب: 36544
25. دى 1397 - 0:34
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت نهاوند گفت: به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، نخستین بازارچه مسقف نهاوند در 90 غرفه افتتاح می شود.

به گزارش پایگاه خبری گرو، بیژن ترابیان با اعلام این خبر اظهار داشت: این بازارچه در هزار مترمربع به شکل مسقف و با همه امکانات به روز در 90 غرفه تا پیش از ایام دهه فجر به بهره برداری می رسد.

وی افزود: امکانات جانبی این بازارچه شامل پارکینگ چندهزارمتربعی در بهترین مکان شهر در نزدیکی میدان امام(ره) پشت مصلی نماز جمعه سردخانه 10 تنی برای نگهداری گوشت و مرغ و سرویس بهداشتی و نمازخانه است.

وی ادامه داد: در این بازارچه برای نخستین بار در نهاوند در کنار غرفه های مختلف عرصه میوه و سبزی تازه غذاهای سنتی و فست فود صنایع دستی نیز در دسترس مردم است.

وی یادآور شد: مکان قبلی بازار روز نهاوند در نزدیکی میدان ابوذر موجب ترافیک در شهرستان می شد و بر این اساس اگر کسبه این بازار مکان را تخلیه نکنند مالک این مکان حکم تخلیه را دارد و طبق قانون آن را تخلیه می کند.

رییس اداره صمت نهاوند بیان کرد: کسبه بازار میوه فروشی واقع در چهارراه ابوذر ابتدای خیابان سعدی، مهلت یک هفته ای برای تخلیه این مکان دارند.

ترابیان خاطرنشان کرد: بازار جدید میوه و. تره بار در پشت مصلی نماز جمعه و با در نظر گرفتن مباحث ترافیکی، امنیت خوب و قابل دسترس، سرویس بهداشتی، غرفه آش های سنتی و فست فود، اینترنت رایگان، نزدیکی به مسجد و دسترسی آسان مردم و تامین کالاهای اساسی آماده راه اندازی است.

انتهای پیام/ د

دیدگاه شما