تازه های سایت

کد مطلب: 36540
24. دى 1397 - 14:53
نماینده مردم نهاوند در مجلس گفت: برای پروژه‌های مهم ورزشی شهرستان نهاوند ردیف اعتبار ملی در نظر گرفته‌شده است و وعده‌های داده‌شده به مردم در حال تحقق است.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حسن بهرام نیا در نشست بررسی مشکلات هیئت‌های ورزش شهرستان نهاوند گفت: نهاوند از گذشته در ورزش‌های مختلف حرف برای گفتن داشته است ولی در سال‌های اخیر متأسفانه آن‌گونه که شایسته این شهر است پیشرفت نکرده است.

وی اظهار داشت: همه باید تلاش کنیم تا نهاوند را بار دیگر به جایگاه برجسته ورزشی برگردانیم و بتوانیم با فراهم آوردن زیرساخت‌ها جوانان را به ورزش کردن تشویق کنیم.

نماینده مردم نهاوند در مجلس افزود: در سال‌های اخیر زیرساخت‌های ورزشی نهاوند تعطیل‌شده بود که با پیگیری‌های انجام‌شده چندین پروژه مجدداً فعالیت را شروع کردند.

وی ادامه داد: استخر مجموعه ورزشی بانوان نهاوند شروع به کارکرد و طبق قولی که دادند قرار بود در هفته دولت امسال افتتاح شود که به دلیل مشکلات مالی و اوضاع اقتصادی محقق نشد ولی در هفته دولت سال آینده قطعاً به بهره‌برداری می‌رسد.

بهرام نیا گفت: برای ساخت استخر شهرک طالقانی 3 میلیارد تومان از وزارت نفت گرفته‌شده است که این پروژه در حال انجام است و برای این استخر اعتبار کافی وجود دارد و کار باید شتاب بگیرد.

وی بیان داشت: در بودجه سال آینده چند پروژه ورزشی در نهاوند برای انها اعتبار در نظر گرفته‌شده است تا ورزش در نهاوند توسعه یابد و به ورزش روستاها هم توجه شود.

نماینده نهاوند در مجلس افزود: ازجمله این پروژه‌ها می‌توان به اختصاص اعتبار ۱۰۰ میلیون تومانی برای سالن روستای جهان‌آباد، سالن ورزشی دهفول ۱۵۰ میلیون تومان، یک میلیارد تومان برای سالن روستای بابا قاسم و برای زمین چمن شهرگیان ۱۶۰ میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته‌شده است.

وی گفت: برای اجرای پیست دوومیدانی و زمین چمن شهر فیروزان نیز در سال آینده 120 میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته‌شده است.

بهرام نیا اظهار داشت: استخر آموزش‌وپرورش در مدرسه سعدی نیز که پروژه‌ای تعطیل‌شده بود با رایزنی‌های گسترده به عرصه فعالیت بازگشت و بیش از 2 میلیارد تومان اعتبار به آن تخصیص یافت و این پروژه مشکل اعتباری ندارد و در حال کار است.

وی افزود: سال آینده سالن باستانی نهاوند ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار دارد که این اعتبار علاوه بر اعتبار امسال است.

نماینده نهاوند گفت: مراسم تجلیل از قهرمانان و هیئت‌های ورزشی نهاوند با تأمین اعتبار تا قبل از پایان سال یا در اوایل سال آینده برگزار می‌شود.

در ادامه این نشست روسای هیئت‌های ورزشی مشکلات خود را بیان کردند که نبود اعتبار و سالن ورزشی برای تمرین و مسابقه دادن ازجمله مشکلات این هیئت‌ها عنوان شد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما