تازه های سایت

کد مطلب: 36535
24. دى 1397 - 1:45
رئیس اداره دامپزشکی شهرستان نهاوند از پلمپ دو مرکز عرضه گوشت سفید در این شهرستان و جلوگیری از فعالیت آن‌ها خبر داد و گفت: شهروندان از مراکز دارای پروانه بهداشتی و تحت نظارت دامپزشکی خریداری کنند.

حیدر سلگی در گفت‌وگو با پایگاه خبری گرو، اظهار کرد: نظارت بر واحدهای عرضه مواد غذایی، واحدهای صنفی و رستوران‌ها به‌صورت دوره‌ای در دستور کار اداره دامپزشکی نهاوند قرار دارد.

وی افزود: در موضوع سلامت مردم و عرضه بهداشتی مواد غذایی با کسی تعارف نداریم و با همکاری سایر دستگاه‌ها با موارد تخلف برخورد می‌شود.

رئیس اداره دامپزشکی نهاوند گفت: در راستای برخورد با تخلفات صورت گرفته در بخش عرضه محصولات پروتئینی علی‌رغم تذکرات قبلی کارشناسان اداره دامپزشکی به علت تکرار تخلفات بهداشتی دو واحد عرضه مواد خامی پلمپ شدند.

وی بیان داشت: با توجه به اینکه از سوی متصدیان این دو واحد عرضه گوشت سفید، تخلفاتی انجام‌شده با همکاری دایره نظارت بر اماکن عمومی پس از کسب دستور مقام قضایی نسبت به پلمپ این واحدها اقدام شد.

 سلگی گفت: حفظ سلامت مواد خام دامی مورد عرضه در شهرستان، خط قرمز بازرسان اداره بوده و برخورد با عاملان عرضه غیربهداشتی مواد خام دامی به‌طور مستمر ادامه دارد.

وی اظهار کرد: از کلیه شهروندان محترم تقاضا می‌کنیم کلیه فرآورده‌های خام دامی از جمله گوشت سفید خود را از مراکز دارای پروانه بهداشتی و تحت نظارت دامپزشکی خریداری کنند.

رئیس اداره دامپزشکی نهاوند در پایان با اشاره به موضوع فرهنگ‌سازی و آموزش همگانی توسط کارشناسان این اداره خاطرنشان کرد: از شهروندان نهاوندی درخواست می‌کنیم هرگونه مورد غیربهداشتی و مشکوک را در اسرع وقت به اداره دامپزشکی شهرستان اطلاع دهند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما