تازه های سایت

کد مطلب: 36444
11. دى 1397 - 12:11
حاجیه‌ خانم مرحوم معصومه کیانی مادر شهیدان سردار شهید حاج حسین کیانی و عباس کیانی به فرزندان شهیدش پیوست.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حاجیه‌خانم معصومه کیانی مادر شهیدان سرافراز سردار شهید حاج حسین کیانی و شهید عباس کیانی به فرزندان شهیدش پیوست.

مراسم تشییع و خاک‌سپاری این مادر مؤمنه امروز سه‌شنبه از مقابل منزل ایشان به سمت گلزار شهدای شهر گیان برگزار شد.

مراسم ترحیم ایشان نیز روز چهارشنبه از ساعت ۱۲ الی ۱۴ در مسجد جامع حضرت ابوالفضل العباس (ع) گیان برگزار می‌شود.

قسمتی از وصیت‌نامه سردار شهید حاج حسین کیانی قائم‌مقام گردان ۱۵۲ حضرت ابوالفضل العباس (ع) لشگر 32 انصارالحسین (ع) استان همدان خطاب به مادرش: « سلام به مادر مهربانم، مادری که از جان‌ودل به او عشق می‌ورزم، مادری که دوری او را یک‌ لحظه نمی‌توانم تحمل‌کنم اما چه باید کرد که اسلام از تو مادر عزیزتر است.

مادر، اگر من شهید شدم، صبر داشته باش. همان‌طور که زینب (س) در برابر شهادت برادر و فرزندانش صبر کرد و دنیا به خاطر این بانوی بزرگوار برپا مانده است».

امام‌جمعه شهر گیان، بخشدار، شورا و شهردار گیان، فرماندهان و رزمندگان گردان ۱۵۲ حضرت ابوالفضل العباس (ع) دوران دفاع مقدس، پایگاه مقاومت بسیج، انجمن اسلامی و بسیجیان شهر گیان در پیام‌هایی درگذشت مادر شهیدان کیانی را تسلیت گفتند.

در این پیام‌ها ضمت تسلیت درگذشت این بانوی گرامی به ساحت مقدس امام زمان (عج) و پیشگاه مقام معظم رهبری و مردم ولایتمدار شهر گیان؛ آمده است: صلابت و شکیبایی مادران شهدای معزز که فرزندان خویش را درراه رضای پروردگار و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی تقدیم کردند در وصف نمی‌گنجد و کلمات قادر به ستودن صبر جمیل این بانوان والامقام نیست.

درگذشت مادری فداکار، حاجیه‌خانم معصومه کیانی، مادر گرامی شهیدان معزز «سردار حاج حسین و عباس کیانی» را به مردم شهیدپرور شهر و بخش گیان و خانواده معظم ایشان تسلیت عرض می‌نماییم.

از منظر ادب و ارادت به ساحت ایمان و مقام صبرشان ادای احترام نموده و از درگاه پروردگار متعال علو مرتبه ربانی برای آن مرحومه مغفوره و بردباری برای بازماندگان مسألت داریم.

پایگاه خبری گرو نیز درگذشت این مادر گرامی را به امت حزب‌الله شهر گیان و خانواده معظم ایشان تسلیت عرض نموده و از خداوند منان علو درجات و غفران و رحمت الهی را برای آن مادر بزرگوار خواستار است.

 

http://garoo.ir/sites/default/files/fullimages/1397/10/11/photo_2018-12-31_22-51-18.jpg

دیدگاه شما