تازه های سایت

کد مطلب: 36425
8. دى 1397 - 15:31
نماینده نهاوند در مجلس گفت: حماسه 9 دی جشن بلوغ فکری و سیاسی نظام اسلامی است که در تاریخ انقلاب اسلامی با عنوان روز «بصیرت» تبدیل به یوم‌الله و برای همیشه در تاریخ این مرز و بوم ماندگار شد.

 حسن بهرام‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری گرو به مناسبت حماسه 9 دی گفت: حماسه نهم دی و حضور عاشورایی مردم حماسه‌ساز و ولایتمدار ایران اسلامی در راهپیمایی 9 دی 1388 نقطه عطفی در تاریخ انقلاب و برگ زرین دیگری در افتخارات مرد و زن ایرانی به‌حساب می‌آید.

وی افزود: حماسه 9 دی نماد عزت، استقلال و بصیرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند و با صدای رسا اعلام کردند که اگر دشمن در برابر دین آن‌ها بایستد در برابر تمام دنیای آن‌ها خواهند ایستاد.

نماینده مردم نهاوند در مجلس تصریح کرد: روز نهم دی‌ماه در تاریخ انقلاب اسلامی با عنوان روز «بصیرت» تبدیل به یوم‌الله و برای همیشه در تاریخ این مرز و بوم ماندگار شد.

وی بیان داشت: در این روز ماندگار و تاریخی ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی، حماسه‌ای دیگر آفرید و دشمنان خدا و دینش را مأیوس و ناامید ساخت و قلب امام زمان (عج) و نائب برحقش حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای را شاد ساخت.

بهرام نیا گفت: این روز، روز غلبه جنود الهی بر جنود شیطان است. روز خروش ملت ایران و آشکار ساختن خشم مقدس در برابر اهانت‌ها و حرمت‌شکنی‌ها نسبت به مقدسات در روز عاشورای حسینی است.

وی ادامه داد: در روز نهم دی‌ماه 1388، مشروعیت سیاسی نظام اسلامی ایران بار دیگر با حضور خودجوش ده‌ها میلیونی مردم در سراسر کشور به جهانیان اعلام گردید.

نماینده نهاوند در مجلس افزود: روز نهم دی، روزی است که مردم ایران نشان دادند دشمنان خود و انقلاب خود را به‌خوبی می‌شناسند و هرگز فریب حیله‌ها و نیرنگ‌های آنان را نمی‌خورند.

وی خاطرنشان کرد: در این روز مردم ایران نشان دادند که با بصیرت‌اند و هرگز راه را گم نمی‌کنند و در نهایت مردم مسلمان و انقلابی ایران نشان دادند که این جمله حضرت امام (ره) را که فرمودند: «پشتیبان ولایت‌فقیه باشید تا به مملکتتان آسیب نرسد» به ‌خوبی در عمل به آن معتقد و بر اصول آن پایبند هستند.

بهرام ‌نیا با بیان اینکه  9 دی جشن بلوغ فکری و شخصیتی و سیاسی نظام اسلامی بود، خاطرنشان کرد: از قاطبه مردم ولایت‌مدار، مؤمن و انقلابی دعوت می‌کنم که با عزمی راسخ و دوشادوش هم با حضوری مؤثر و یکپارچه در مراسم گرامیداشت این روز ملی که روز یکشنبه در مصلای نهاوند برگزار می‌شود؛ بار دیگر با مقام معظم رهبری و آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره) تجدید بیعت نموده و با بصیرتی انقلابی حمایت خود را از دستاوردهای اسلامی و ایرانی میهن عزیزمان، بیش‌ از پیش به منصه ظهور برسانیم.

انتهای پیام/

دیدگاه شما