تازه های سایت

کد مطلب: 36418
8. دى 1397 - 8:09
امام‌جمعه نهاوند گفت: فیلم‌سازان ابعاد فتنه ۸۸ را برای مردم به تصویر بکشند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، جشنواره مردمی فیلم عمار در نهاوند با حضور مسئولین شهرستان و نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی آغاز به کارکرد.

حجت‌الاسلام‌ مغیثی در این مراسم ضمن قدردانی از جمع انقلابی که جشنواره عمار را اجرا و دنبال می‌کنند، گفت: جشنواره فیلم عمار به دستور مقام معظم رهبری بعد از فتنه ۸۸ به جریان افتاد.

وی ادامه داد: علت فعالیت این جشنواره از سال ۸۸ به بعد این بود که متأسفانه یک عده در جریان فتنه ۸۸ فریب خوردند و نمی‌توانستند حق را از باطل تشخیص دهند.

امام‌جمعه نهاوند گفت: در جریان جنگ صفین عده‌ای آمدند نزد حضرت علی(ع) و عرضه داشتند که ما نمی‌دانیم حق با شماست یا معاویه چراکه شما یار پیامبر بودی آن‌هم بودند، شما نماز می‌خواندی و آن‌ها هم می‌خواند و غیره و همین‌ها باعث شد عده‌ای کنار بنشینند و بگویند نه به علی کمک می‌کنیم نه به معاویه که نهایت هنرشان این شد.

وی با تأکید بر اینکه حق و باطل مصادیقش عوض نمی‌شود، گفت: امروز همه با باید هوشیار باشیم و بدانیم که صحبت‌های آن زمان فتنه گران را چه کسانی مطرح می‌کنند تا به دام شیاطین نیفتیم.

حجت‌الاسلام مغیثی با اشاره به اینکه حق و باطل باهم کنار نمی‌آیند، تصریح کرد: امروز هم این مهم جواب افرادی است که می‌گویند تا کی جنگ و تحریم و غیره.

وی افزود:حماسه  ۹ دی بر خواسته از عمق عشق و ارادت مردم به ولایت‌فقیه و ارزش‌های اسلامی بود که در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار شد.

امام‌جمعه نهاوند اظهار داشت: دشمنان انقلاب اسلامی از اوایل انقلاب با انواع برنامه‌ریزی‌ها درصدد نابودی انقلاب اسلامی بودند ولی همیشه مردم با بصیرت ایران آن‌ها را ناامید کرده‌اند.

وی افزود: مردم نشان دادند هر جا که لازم باشد از دستاوردها و آرمان‌های انقلاب اسلامی دفاع می‌کنند و روز ۹ دی نیز با حرکتی به‌یادماندنی این موضوع را اثبات کردند.

حجت‌الاسلام مغیثی تصریح کرد:  صبر انقلابی مردم با بصیرت بعد از تحمل هشت ماه فتنه‌گری فتنه‌گران و حامیان خارجی‌شان، سرآمد و در روز ۹ دی با حضور خود درصحنه فتنه‌گران را رسوا کردند.

وی در پایان با تأکید بر اینکه امروز نیاز است فیلم‌سازان انقلابی در این عرصه برای روشنگری ورود کنند، گفت: فیلم‌سازان ابعاد فتنه‌های۷۸ و ۸۸ و غیره را برای مردم به تصویر بکشند.

دیدگاه شما