تازه های سایت

کد مطلب: 36400
5. دى 1397 - 1:57
فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند گفت: یک زن 26 ساله در یکی از روستاهای این شهرستان با خوردن سم به زندگی خود پایان داد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، سرهنگ شااحمد ساکی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: اعضای یک خانواده پس از ورود به خانه متوجه وضع نامطلوب زن 26 ساله شده و بلافاصله او را به بیمارستان علیمرادیان منتقل می کنند.

وی اضافه کرد: کادر پزشکی متوجه مسمومیت این زن می شود با این وجود تلاش برای مداوا و احیای وی بی نتیجه مانده و او جان می بازد.

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند با بیان اینکه اختلاف خانوادگی منجر به خودکشی این زن شده است، اظهار داشت: پس از تحویل جسد این زن به پزشکی قانونی با توجه به نداشتن شاکی، جسد تحویل خانواده شد.

سرهنگ ساکی ادامه داد: مهمترین عامل گرایش به خودکشی ضعف اعتقادی است و بی توجهی به آموزه های دینی موجب انجام اعمال خشونت آمیز هنگام عصبانیت می شود.

وی بیان کرد: خانواده ها باید نسبت به تقویت اعتقادات دینی و مذهبی فرزندان خود توجه ویژه ای داشته باشند چراکه این مولفه در ایجاد یک شخصیت نرمال و ایده آل بسیار موثر است.

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند، عمل به آموزه های دینی را یرای پیشگیری از گرایش به سمت اعمال مجرمانه، کنترل خشم و مقابله با تهدیدهای فرهنگی خواستار شد.

سرهنگ ساکی اضافه کرد: افرادی که دچار استرس، نگرانی و بیماری هستند برای درمان به جای پایان دادن به زندگی به روانپزشک مراجعه کنند.

دیدگاه شما