تازه های سایت

کد مطلب: 36394
4. دى 1397 - 13:17
فرمانده سپاه نهاوند با اشاره به رزمایش دریایی پیامبر اعظم (ص) سپاه در خلیج فارس، گفت: حضور و تسلط سپاه در منطقه خلیج فارس به خاری در چشم دشمنان تبدیل شده و دشمنان به خوبی از قدرت روز افزون و بازدارنده کشورمان اطلاع دارند.

سرهنگ کامران کریمی در گفت‌وگو با پایگاه خبری گرو، در خصوص رزمایش سپاه در جنوب ایران گفت: سپاه به عنوان نیرویی کارآمد، انقلابی و مومن همواره در راه‌های حفظ و حراست از آرمان‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی و دفاع از تمامیت ارضی کشور تلاش کرده و در این راه با اقتدار و جان بر کف حرکت می‌کند.

وی افزود: رزمایش هجومی اخیر سپاه در خلیج فارس به عنوان یکی از متفاوت‌ترین رزمایش های برگزار شده، پیام صریح و آشکاری را برای نیروهای دشمن انقلاب اسلامی و به خصوص آمریکایی‌های در منطقه داشت.

فرمانده سپاه نهاوند ادامه داد: این رزمایش به دشمنانی که این کشور را تهدید می‌کنند نشان داد که در صورت حتی کوچک‌ترین اشتباهی با پاسخ قاطع سپاهیان و نیروهای مسلح کشور مواجه می‌شوند.

وی با بیان اینکه باید دیگر دوره تهدید ملت انقلابی ایران گذشته، بیان کرد: قدرت‌های استکباری و در رأس آنها آمریکایی‌ها به خوبی پیام این رزمایش را دریافت کرده‌اند.

کریمی گفت: این رزمایش دریایی نمایش و اثبات قدرت دفاعی سپاه در برابر تهدیدات نظامی آمریکایی‌ها در منطقه است.

وی افزود: حضور سپاهیان اسلام در منطقه خلیج فارس و تسلط کامل بر این منطقه به خاری در چشم دشمنان تبدیل شده و دشمنان به خوبی از قدرت روز افزون و بازدارنده کشورمان اطلاع دارند.

فرمانده سپاه نهاوند خاطرنشان کرد: استفاده از تاکتیک‌های تهاجمی به‌روز و متفاوت این رزمایش به دشمنان قصد هیچگونه تعرض و تجاوزی به کشور، حتی در ذهنشان را هم نمی‌دهد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما