تازه های سایت

کد مطلب: 36379
1. دى 1397 - 14:31
رئیس آموزش و پرورش شهرستان نهاوند گفت: در شهرستان نهاوند 212 آموزشگاه وجود دارد که از این تعداد 105 مدرسه دارای سیستم گرمایشی استاندارد هستند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، علیرضا غلامی ظهر امروز در نشست خبری رئیس آموزش و پرورش شهرستان نهاوند به مناسبت هفته سوادآموزی گفت: از یکم تا هفتم دی‌ماه به فرمان حضرت امام خمینی(ره ) به نام هفته سواد آموزی نامگذاری شده است.

وی از افزایش سوادآموزی 69 نفر در سال 96 به 200 نفر در سال 97 خبر داد و افزود: آمار هدف برای نهاوند 330 نفر تعریف شده است.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان نهاوند درباره لیست اخیر بکارگیری نیروها در این نهاد که در فضای مجازی منتشر شد نیز توضیحاتی ارائه کرد.

وی بیان کرد: این لیست هنوز قطعی نشده و مراحل دیگری برای تآیید و اعلام نتیجه نهایی برای بکارگیری این افراد وجود دارد.

غلامی افزود: پیگیر این هستیم که بدانیم چه کسی یا از چه طریقی این لیست در فضای مجازی منتشر شده و حتماً برخورد می‌کنیم.

وی اظهار کرد: در شهرستان نهاوند 212 آموزشگاه وجود دارد که از این تعداد 105 مدرسه دارای سیستم گرمایشی استاندارد هستند.

غلامی ادامه داد: 103 آموزشگاه نیز دارای بخاری معمولی گازی، سه آموزشگاه با جمعیت کم به صورت کانکسی و با سیستم گرمایشی برقی و یک آموزشگاه عشایری سیار هم دارای وسیله گرمایشی نفتی است.

وی در ادامه با بیان اینکه هیچ مدرسه‌ای در نهاوند از بخاری نفتی استفاده نمی‌کند، خاطرنشان کرد: تا زمانی که در آموزش و پرورش هستم اجازه نمی‌دهم که فضای اداره مسائل حزبی و جناحی وجود داشته باشد زیرا به دنبال شایسته سالاری هستم.

انتهای پیام/

دیدگاه شما