تازه های سایت

کد مطلب: 36365
30. آذر 1397 - 12:14
بارش برف شدید در آخرین روز پاییز، چهره شهرستان نهاوند را زمستانی کرد و مشکلاتی را برای تردد مردم به وجود آورد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، در آستانه شب یلدا شهرستان نهاوند چهره زمستانی به خود گرفت و بارش شدید برف باعث اختلال در تردد خودروها به‌خصوص در گردنه‌های برف‌گیر شهرستان نهاوند شد.

البته در سطح شهر نهاوند نیز در زمان بارش برف، سرگردانی و معطلی مردم برای تاکسی باعث شد که این مورد با واکنش رسانه‌ها مواجه شود و گلایه مردم را از خدمات‌رسانی شهری به دنبال داشته باشد.

بعد از معطلی مردم در داخل خیابان در برف و سرما، نبود تاکسی و انتقاد شدید رسانه‌ها و خبرنگاران نهاوند از ابراز شکایت گسترده مردم، رئیس سازمان تاکسیرانی نهاوند از حضور تاکسی‌ها در سطح شهر به‌منظور خدمات‌رسانی به شهروندان خبر داد.

 رضا امیری گفت: هیچ راننده تاکسی حق دریافت کرایه اضافه ندارد و شهروندان نیز در صورت مواجه با هر تخلف احتمالی می‌توانند موارد را ثبت و به سازمان گزارش دهند.

رئیس سازمان حمل‌ونقل همگانی با اعلام مطلب فوق گفت: هم‌زمان با شروع بارش برف بازرسین سازمان سریعاً در سطح شهر حضور پیداکرده و از کلیه مسیرها بازدید به عمل آوردند.

*** تردد در گردنه گاماسیاب نهاوند به حالت عادی برگشت/ تلاش راهداران برای رهایی خودروهای بدون زنجیر چرخ

تردد در محور نورآباد به نهاوند که به سبب قفل شدن یک دستگاه تریلی در گردنه گاماسیاب دچار مشکل شده بود به حالت عادی برگشت

حبیب‌الله منصوری بخشدار بخش خاوه شهر نورآباد با اعلام این خبر گفت: هم‌اکنون با تلاش راهداران مستقر در گردنه گاماسیاب و با توجه به ماسه و نمک‌پاشی صورت گرفته محور باز است ولی تردد به‌کندی صورت می‌گیرد.

 وی افزود: به علت برف سنگین و نداشتن زنجیر چرخ چند خودرو در کنار جاده و در حوزه استحفاظی شهرستان نهاوند با مشکلاتی مواجه شدند که بعد از تماس با مأموران راهداری استان همدان واقع در گردنه گاماسیاب و با کمک مأموران راهداری دلفان به تردد خود ادامه دادند.

منصوری از رانندگان خواست اگر کار ضروری ندارند از سفر در محور گاماسیاب پرهیز نمایند و همچنین به مجهز نمودن خودروها به زنجیر چرخ و وسایل گرمایشی ضروری اقدام کنند.

باوجوداین مشکلات ولی بارش برف جلوه‌هایی زیبا به همراه داشت و خوشحالی کشاورزان را به همراه داشت که در ادامه تصاویری از بارش برف در نهاوند را مشاهده می‌کنید.

 

دیدگاه شما