تازه های سایت

کد مطلب: 36339
26. آذر 1397 - 1:29
رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند گفت: هم‌زمان با ایام دهه فجر و به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، سالن ورزشی چندمنظوره روستای قلعه قباد به بهره‌برداری می‌رسد.

مهرداد سعدی نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری گرو، گفت: توسعه ورزش روستایی از اولویت‌های این اداره است و به همین منظور تلاش می‌کنیم تا سالن‌های ورزشی را در مناطق روستایی ایجاد و تکمیل کنیم.

وی اظهار داشت: روستای قلعه قباد در بخش مرکزی نهاوند نیز به دلیل قرار گرفتن در مسیر چند روستا دارای یک سالن ورزشی است که مراحل تکمیل آن رو به پایان است.

رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند افزود: فرماندار شهرستان نهاوند نیز از این مجموعه بازدید کردند چون این مجموعه می‌تواند زمینه‌ساز شکوفایی استعدادهای ورزشی در این منطقه شود.

وی بابیان اینکه این سالن ورزشی به نام شهدای روستای قلعه قباد نام‌گذاری شده است، گفت: به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی این سالن ورزشی چندمنظوره به بهره‌برداری خواهد رسید.

*** پیشکسوتان باستانی‌کار نهاوند قهرمان استان شدند

وی در ادامه گفت: تیم پیشکسوتان این شهرستان موفق به کسب عنوان قهرمانی تیمی رقابت‌های قهرمانی استان و انتخابی مسابقات کشوری شد.

سعدی نژاد اظهار داشت: در مسابقات استانی ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای که انتخاب کشوری هم بود تیم پیشکسوتان نهاوند موفق به کسب مقام اول تیمی در این رقابت‌ها شد.

 وی عنوان کرد: در این رقابت‌ها در بخش هنرهای فردی علی عباس محمدی، در چرخ تیز هبت الله شهبازی در رده سنی 56 تا 65 سال مقام اول را کسب کردند.

رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند افزود: در بخش کباده هم کیومرث فلک الدین مقام دوم را کسب کرد.

سعدی نژاد اظهار داشت: تیم پیشکسوتان نهاوند در دی‌ماه به‌عنوان نماینده استان به مسابقات قهرمانی کشوری در رشت اعزام خواهند شد.

وی عنوان کرد: شیرولی قپانوری میان‌دار تیم، جواد نوری، هبت الله شهبازی، علی عباس محمدی، صمد سیف، مراد سیف اعضای تیم و علی دلفانی مربی تیم و محمد جومنی نیز مرشد تیم شهرستان نهاوند در این رقابت‌ها بودند.
انتهای پیام/

دیدگاه شما