تازه های سایت

کد مطلب: 36336
26. آذر 1397 - 1:14
مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان نهاوند خبر داد
تعویض 345 کنتور آب معیوب در نهاوند
مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان نهاوند از تعویض 345 کنتور معیوب آب و شناسایی 312 انشعاب غیرمجاز در نهاوند خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، ابراهیم طاهری در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای پروژه تعویض شبکه آب آشامیدنی در روستاهای مهین‌آباد، ورامین سفلی و فاماسب اظهار کرد: در حال حاضر پیشرفت فیزیکی هر یک از پروژه‌های مذکور 30 تا 50 درصد است.

وی ادامه داد: در هشت ماهه سال جاری اصلاح و اجرای خط برق در سه روستای وسج، زرین‌باغ و گره چغا نیز عملیاتی شد.

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان نهاوند به اتصال چشمه به مخزن در روستاهای محمدآباد و گیان، جمع‌آوری شبکه قدیم در روستاهای دهفول و توانه و نصب حوضچه و شیرآلات در 6 روستای دهبوره، میانگران، وراینه، شعبان و زرین‌باغ اشاره کرد و گفت: آغاز عملیات اجرایی تصفیه‌خانه مجتمع گاماسیاب نیز امکان‌پذیر شد که بازه زمانی تعریف شده 12 ماه با یک میلیارد و نیم اعتبار اولیه است.

وی در ادامه ضمن اشاره به نصب شیرهای فشارشکن در پنج روستای نهاوند عنوان کرد: این اقدام در راستای مدیریت مصرف عملیاتی شد، ضمن اینکه در بازه زمانی یاد شده رفع 520 مورد نشتی، تعمیر، تجهیز و نصب 42 مورد پمپ شناور، توسعه 2 هزار متر شبکه آب آشامیدنی و انجام 10 هزار و 100 مورد کلرسنجی نیز امکان پذیر شد.

طاهری از تعویض 345 مورد کنتور معیوب و شناسایی 312 انشعاب غیرمجاز خبر داد و گفت: از 312 انشعاب غیرمجاز تاکنون 84 مورد تبدیل به مجاز شده و مابقی در دست اقدام است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما