تازه های سایت

کد مطلب: 36309
22. آذر 1397 - 7:34
فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند از دستگیری سرکرده باند سارقان منازل و کشف ۱۰ فقره سرقت منزل توسط پلیس آگاهی شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، سرهنگ شااحمد ساکی در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در محله های مختلف شهرستان نهاوند بخصوص در ایام پایانی هفته و با توجه به اینکه سارقان با شناسایی منازل ویلائی پس از اطمینان از خالی بودن از سکنه، در فرصت مناسب با استفاده از آلات و ادوات از جمله: پیچ گوشتی ، و دیلم با تخریب درب و پنجره وارد منزل شده و اقدام به سرقت طلاجات ، و وجه نقد و اشیاء کم حجم و باارزش می کردند، موضوع به  صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران آگاهی شهرستان با انجام تحقیقات میدانی و بکارگیری شگردهای پلیسی، سرکرده باند سارقان که اهل و ساکن یکی از استان های همجوار بود را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی، نامبرده را دستگیر کردند.

سرهنگ ساکی بیان کرد: متهم دستگیر شده در تحقیقات و بازجوئی های فنی، به ۱۰ فقره سرقت منزل در شهرستان نهاوند به ارزش۲ میلیارد ریال با همدستی۴نفر به هویت های معلوم ساکن یکی از استان های غربی اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند در پایان با اشاره به اینکه تلاش برای دستگیری همدستان متهم ادامه دارد، گفت: کلیه محل های سرقت و مالباختگان با راهنمایی سارق شناسایی و نامبرده با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما