تازه های سایت

کد مطلب: 36304
21. آذر 1397 - 7:47
مدیرکل ورزش و جوانان استان از روند پیشرفت چند پروژه ورزشی شهرستان نهاوند بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، رسول منعم در حاشیه بازدید از روند پیشرفت پروژه‌های ورزشی شهرستان نهاوند اظهار کرد: شهرستان نهاوند با برخورداری از ظرفیت‌های مناسب در عرصه قهرمانی و همچنین زیرساخت‌های مطلوب یکی از قطب‌های اصلی ورزش استان است.

وی عنوان کرد: نهاوند قهرمانان زیادی به ورزش ایران و جهان معرفی کرده و برخورداری از ورزشکار المپیکی یا قهرمانانی که در بازی‌های آسیایی حائز مدال شده‌اند، نشان از این دارد که این خطه قهرمان‌پرور است و حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با تقدیر از زحمات رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان عنوان کرد: مهرداد سعدی‌نژاد خود هم قهرمان ملی و بین‌المللی بوده، هم بومی است و هم دارای تحصیلات ارزنده در ورزش است و بدون تردید او بهترین گزینه برای مدیریت ورزش این شهرستان است.

گفتنی است؛ رسول منعم مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان به همراه مسوول حراست اداره کل ورزش از روند پروژه‌های ورزشی شهرستان نهاوند بازدید به عمل آورد.

در این بازدید، مدیرکل ورزش و جوانان از روند ساخت و اجرای سالن ورزشی باستانی نهاوند، استخر بانوان و استخرواقع در شهرک طالقانی بازدید و ضمن تقدیر و تشکر از روند ساخت این پروژه‌ها، در تسریع ساخت سه پروژه تاکید کرد.

سالن باستانی نهاوند با 53 درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجراست و استخر بانوان و استخر شهرک طالقانی هم با پیشرفت 51 و 6 درصدی در حال احداث هستند.

انتهای پیام /

دیدگاه شما