تازه های سایت

کد مطلب: 36273
17. آذر 1397 - 8:44
مدیرعامل جمعیت هلال احمر همدان بیان کرد: تیم های امدادی این جمعیت در 24 ساعت گذشته به یکهزار و 40 مسافر گرفتار در برف و سرمای استان امداد رسانی کردند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، بهروز کارخانه ای در گفت و گو با ایرنا افزود: بیشتر مسافران به علت همراه نداشتن زنجیر چرخ و لغزندگی جاده از مسیر اصلی خارج شده بودند.
وی اضافه کرد: تیم های جمعیت هلال احمر با استفاده از خودروهای کمک دار اقدام به بازگرداندن وسایل نقلیه به مسیر اصلی کردند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر همدان گفت: همچنین این تیم ها اقدام به بستن زنجیرچرخ و کمک به ادامه حرکت خودروها کردند.
کارخانه ای بیان کرد: هفت تن از مسافران در راه مانده برای در امان ماندن از برف و سرمای شدید همدان در پایگاه های امداد جاده ای اسدآباد اسکان اضطراری شدند.
وی اضافه کرد: اعضای تیم هلال احمر به مصدومان 6 مورد سانحه ناشی از برف و کولاک و لغزندگی امداد رسانی کردند که پنج مورد از این تعداد واژگونی بود.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر همدان گفت: 43 نیروی عملیاتی در قالب 12 تیم با استفاده از هشت دستگاه آمبولانس، 2 دستگاه خودروی نجات و سه دستگاه خودروی کمک دار اقدام به امداد رسانی به مسافران و حادثه دیدگان در جاده های این استان کردند.
کارخانه ای ادامه داد: همچنین در 24 ساعت گذشته یک عملیات در حوزه سیل و آبگرفتگی در شهر نهاوند روستای کفراج توسط نیروهای هلال احمر صورت گرفت.

انتهای پیام/

دیدگاه شما